hallo allemaal!
ik ben remy uit breda, sinds zaterdag de onwijs trotse eigenaar van een zilvergrijze mini one! wel tweedehands maar supermooi met chromen spiegelkappen en mooie velgen!
het is mijn eerste mini en vanaf het eerste rijmoment was ik meteen verkocht!!! ik hoop hier veel te leren, te vernieuwen en tips te kunnen gebruiken!
mini sinds zaterdag!
- remy68
- Enthousiast
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Welkom!!! Wij komen ook uit Breda, dus hopelijk spotten we je MINI snel!!!
Veel plezier ermee!! 
- Marjolein -

- Marjolein -

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Remy!!
Welkom op het forum en tot meets.

Je kunt ze zomaar spontaan meeten bij de MakroIda en Marjolein schreef:Welkom hier en we zullen elkaar vast wel tegenkomen wij wonen nl. ook in Breda. Dus spotten we elkaar binnenkort vast.
Wel zwaaien hoor.

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom Remy ! Veel plezier in je nieuwe MINI, maar dat zall geen probleem worden verwacht ik zo 
Hou het daar maar in de gaten

Onder het bord met de letters MAKRO worden soms spontane shop-meets gehoudenArjan schreef:Hallo Remy!!
Je kunt ze zomaar spontaan meeten bij de MakroIda en Marjolein schreef:Welkom hier en we zullen elkaar vast wel tegenkomen wij wonen nl. ook in Breda. Dus spotten we elkaar binnenkort vast.
Wel zwaaien hoor.

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
En dan heb je kans dat je ook nog een flyer krijgt
Beter als een bekeuring hoor.
FastBunny schreef:Welkom Remy ! Veel plezier in je nieuwe MINI, maar dat zall geen probleem worden verwacht ik zo
Onder het bord met de letters MAKRO worden soms spontane shop-meets gehoudenArjan schreef:Hallo Remy!!
Wel zwaaien hoor.Hou het daar maar in de gaten
![]()
En dan heb je kans dat je ook nog een flyer krijgt

Beter als een bekeuring hoor.

Onze sponsors