Wanneer ik de locatiekaart mag geloven meld ik mij aan als eerste "Mini genieter" in Assen.
Sinds oktober zijn wij de gelukkige eigenaar van Mini Cooper S Chili uit 2003.
Helaas is de auto met name aangeschaft voor mijn vriendin en moet ik het hebben van een "auto van de zaak", maar wanneer het even kan zoek ik wel een reden om te wisselen.
Ik gebruik deze introductie meteen voor een vraagje....... Het valt mij op dat de meeste Mini's geen zijskirts in kleur van de carosserie hebben, de onze echter wel...... is dit een optie of accessoire?
Nieuw lid
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Happily,
Welkom bij de NewMINIlcub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als je vrijblijvend een scherpe premie voor je MINI Cooper S wil, hoor ik dat graag van je.
En volgens mij zijn de zijskirts in carr. kleur geen optie maar wordt het door de eigenaren zelf gedaan.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIlcub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als je vrijblijvend een scherpe premie voor je MINI Cooper S wil, hoor ik dat graag van je.
En volgens mij zijn de zijskirts in carr. kleur geen optie maar wordt het door de eigenaren zelf gedaan.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- happily
- Leerling Mini lid
Bericht
In ieder geval probeer ik 18 mei aanwezig te zijn en wellicht zijn er eerdere meetings waarbij ik aanwezig kan zijn.
Achter- en voorbumper hebben het ook... Is dan wel netjes gedaan.florisvandam schreef:Hi Happily,
gr.
floris
In ieder geval probeer ik 18 mei aanwezig te zijn en wellicht zijn er eerdere meetings waarbij ik aanwezig kan zijn.
Mini Cooper S & KTM 640 Super Duke II
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hi Happily,
welkom op het forum, have fun overhere (maar dat moet wel lukken).
Wat betreft die meegespoten side-skirts, dit betreft een aeropakket. Een compleet spoilerset (incl voor- en achterbumper) die je via de dealer kunt laten plaatsen (of je doet het zelf, kan dus ook). Je voor- en achterbumper zijn dus ook anders dan de originele Cooper S.
Veel plezier en veilige kilometers met je S-je.
marss
welkom op het forum, have fun overhere (maar dat moet wel lukken).
Wat betreft die meegespoten side-skirts, dit betreft een aeropakket. Een compleet spoilerset (incl voor- en achterbumper) die je via de dealer kunt laten plaatsen (of je doet het zelf, kan dus ook). Je voor- en achterbumper zijn dus ook anders dan de originele Cooper S.
Veel plezier en veilige kilometers met je S-je.
marss
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- happily
- Leerling Mini lid
Bericht
Tja....... Maar een paar dagen hier lezen en ik heb al weer een aantal andere ideeen opgedaan. Dus geld besparen was mogelijk geweest wanneer ik niet op dit forum was terechtgekomen.
Zie heel veel mogelijkheden met tuning, nu nog uitzoeken wat het beste/mooiste is.
Berthil schreef:Welkom happily.
Mooie keus, al meteen met Aero pakket, scheelt weer modden
Veel plezier hier en tot meets
Tja....... Maar een paar dagen hier lezen en ik heb al weer een aantal andere ideeen opgedaan. Dus geld besparen was mogelijk geweest wanneer ik niet op dit forum was terechtgekomen.
Zie heel veel mogelijkheden met tuning, nu nog uitzoeken wat het beste/mooiste is.
Mini Cooper S & KTM 640 Super Duke II
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Welkom hier op het forum :hi Heel veel MINI-plezier!!!
mss tot meets
gr, PC
mss tot meets

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors