En ik ben Stijn.
Sinds een drietal weken de eigenaar van MCD die véél km gaat doen. Ik verwacht toch een minimum 50.000 per jaar.
Er staan al een aantal foto's in mijn gallery!
groetjes
En ik ben
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
50.000 per jaar in een Cooper D, dat komt goed. Lekker vlot en strak sturend karretje! Veel plezier ermee. Gewoon een keer komen showen op een meet! 

- stijngysemans
- Leerling Mini lid
Bericht
ik woon in België dus ik weet zelfs niet waar de a44 ligtBoudie schreef:Hoi Stijn,
Was je afgelopen week op de A44,s'avonds ?Ik heb een zilvere Cooper met een Aero bumper kit.Ik reed langs een zwart met witte MINI D.Zoals die van jou.

- Alpi_TRK
- Leerling Mini lid
- Locatie: Soms Brussel dan weer eens GENT dan weer ne keer ANTWERPEN...
Bericht
dankzij u ook de weg naar dit super gezellig forum gevonden
maar ik moet zeggen tijd om ne keer echt af te spreken om de twee mini's eens naast elkaar te plaatsen en keer een paar shots te nemen
tot nen keer!
slukes.
Alpi_TRK - remember dit was wat er op uw wagen van achter geschreven was

maar ik moet zeggen tijd om ne keer echt af te spreken om de twee mini's eens naast elkaar te plaatsen en keer een paar shots te nemen

tot nen keer!
slukes.
Alpi_TRK - remember dit was wat er op uw wagen van achter geschreven was

- stijngysemans
- Leerling Mini lid
Bericht

Ik heb de auto nog eens gewassen. De velgen met ovenreiniger van Miele: werkt perfect! Al mijn remstof spikkels zijn verdwenen
Binnenin ziet de auto er zo uit:

Ik heb de auto nog eens gewassen. De velgen met ovenreiniger van Miele: werkt perfect! Al mijn remstof spikkels zijn verdwenen

Binnenin ziet de auto er zo uit:

- Dave Joyce
- Enthousiast
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Aha! ovenreiniger, die laat ik dan ook wel eens op mijn velgen los. Ik durfde eerst niet uit vrees dat het product teveel zou wegvreten, blijkbaar doet het toch prima zijn werk :-)
Onze sponsors