Even voorstellen: mijn echte naam is Raf, ik woon in Mol, in Belgie.
Toen ik een 14-jarig manneke was, had mijn beste vriend zijn moeder een original mini. Op het fabrieksterrein van het bedrijf van zijn vader, hebben we toen dikwijls de hooligan uitgehangen met dat autootje: optrekken, bochtje nemen, handrem op, lekker schuiven en draaien over het stoffige beton: het was een super ervaring op die leeftijd.
Als ex-BMW owner heb ik al wel eens een paar New Mini's gereden, vervangwagens wanneer mijn daily driver onderhouden werd door de dealer. Ook die Mini's gaven me telkens weer het nodige rijplezier en dat o zo verslavende kartgevoel.
Nooit heb ik gedacht een Mini te kopen, tot de Clubman werd geintroduceerd. Groot genoeg als 2e wagen (mijn vrouw heeft een monovolume wagen) om de 2 kinderen toch nog te kunnen transporteren; vinnig, hard en direkt genoeg om wat sportieve wensen te vervullen, cool genoeg om me nog jong te laten voelen. Mijn vrienden (die allen in 2 ton zware hoogpotige snelwegmonsters rondrijden, type X5 of Range Rover Sport) verklaren me voor gek dat ik mijn Saab Cabrio van 2006 verkocht heb om een Mini Clubman Cooper S te gaan rijden, maar dat heeft me niet kunnen tegenhouden. De Clubman is besteld...
Ik ben sinds vorig jaar ook een aanhanger van het rijden op circuit geworden, met dat doel heb ik me een oudere Porsche 911 aangeschaft in maart vorig jaar. Deze is ondertussen helemaal aangepast aan circuitrijden en je kan mij dit jaar dus regelmatig eens treffen in Zolder, Francorchamps, en zelfs Zandvoort.
Ik hoop hier op dit forum het nodige te leren, en misschien ook wel deel te nemen aan een of andere forumaktiviteit.
Groeten!!
Nooit gedacht...
- Suz Clubman S
- Nieuwsgierig
Bericht
Welkom!
Wees maar gerust dat je nog veel fun aan je CLubman S gaat beleven...ik kan er van meepraten..
Ik heb zelf ook 3,5 jaar met een X5 rondgereden en de knoop doorgehakt om een MINI te kopen en
heb er nog geen moment spijt van gehad!
Succes met je Clubman S ! Join the Club, man ...
Wees maar gerust dat je nog veel fun aan je CLubman S gaat beleven...ik kan er van meepraten..
Ik heb zelf ook 3,5 jaar met een X5 rondgereden en de knoop doorgehakt om een MINI te kopen en
heb er nog geen moment spijt van gehad!
Succes met je Clubman S ! Join the Club, man ...

Join the Club, man
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Raf.
Goeie keus, die Clubman, ga je geen spijt van krijgen.
Zelf ga ik regelmatig naar Zandvoort en de Ring om te rijden, deze zomer wil ik ook een paar keer naar Zolder aangezien het 4 uur rijden scheelt met Zandvoort
.
Veel plezier hier en tot meets
Goeie keus, die Clubman, ga je geen spijt van krijgen.
Zelf ga ik regelmatig naar Zandvoort en de Ring om te rijden, deze zomer wil ik ook een paar keer naar Zolder aangezien het 4 uur rijden scheelt met Zandvoort

Veel plezier hier en tot meets

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ook vanuit Amsterdam gefeliciteerd met de aanschaf van je Clubman. Als je net zo verliefd wordt op je Clubman als ik op mijn autootje, kan er helemaal niks mis gaan en krijg je er een geweldige tijd mee. Als je nog iets van 2200 euro over heb, laat er een JCW-kitje op monteren. De vrienden van jou, met hun gigantische bakken, blijven dan nergens meer en je lacht ze ook nog eens helemaal uit bij de pomp.
Groetjes van Sicco.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Raf,
Welkom.
En ik steun je keuze voor de clubman 100%
Laat je vrienden maar kallen
Jij hebt een MINI !
Ik heb zelf een BMW 3 uit 2006 verkocht om Clubman te kunnen gaan rijden, duss zo gek is het nog niet wat je gedaan hebt
ik heb ook ff getwijfeld over een hoogpotige SUV/SAv of wathever, maar het is toch Clubman geworden
Veel pleziet met je wagen als je hem hebt.
gr Stein
Welkom.
En ik steun je keuze voor de clubman 100%
Laat je vrienden maar kallen

Jij hebt een MINI !

Ik heb zelf een BMW 3 uit 2006 verkocht om Clubman te kunnen gaan rijden, duss zo gek is het nog niet wat je gedaan hebt

Veel pleziet met je wagen als je hem hebt.
gr Stein

- raven14
- Enthousiast
Bericht
Dan moet ik toch eerst eens op bezoek bij John Cooper...Hans schreef:Hey Raf, welkom hier, we gaan vaak genoeg naar het circuit met de Mini's dus laat die kever eens een keer thuis en neem de Clubman mee naar een dagje Ring of Zandvoort.
Samen met Berthil, Wint en ik.. wordt leuk met 4 Mini's achter elkaar aan blazen op de Ring