Ik ben Olaf, 21 jaar en ben net samen gaan wonen met mn vriendin Robin! Ik rij alweer bijna 3 jaar in mn zwarte cooper die ik in 2005 nieuw heb gekocht

Eind vorig jaar begon het een beetje te kriebelen, na erg veel kosten gehad te hebben [o.a. versnellingsbak en koppelingsplaten] ben ik opzoek gegaan naar een vervanging voor mn coppertje! in eerste instantie was ik niet van plan om nogmaals een mini te kopen, vooral omdat ik de normale r56 hatchback wat tegen vond vallen. [ik begin er echter steeds meer aan te wennen] en begin hem nu echt mooi te vinden. Dus ik was wat gaan rond kijken bij de BMW naar een 1 en misschien zelfs een 3 serie coupe. Alleen de 3 serie vond ik erg duur en de 1 serie coupe vond ik een beetje tegenvallen. de 1 serie hatchback vind ik een mooie auto, alleen te gewoon! Dus ik was eigenlijk al uitgekeken bij de Mini/BMW dealer Totdat ik de CLubman zag staan ! Ik was eigenlijk meteen verkocht! Wat een gave bak was dat! alles klopte gewoon helemaal Na wat rond gekeken te hebben, opties... kleur [ wat erg lastig was] heb ik vandaag de knoop door gehakt! Vanochtend is de nieuwe Clubman S besteld!!
Ik krijg de foto's uit de configurator niet ge upload, anders had ik ook even een plaatje van de nieuwe Clubman er bij geplakt. Maar goed, hieronder kan je alvast wel de specs van de bomvolle [zo typeerde de dealer hem] Mini Clubman Cooper S
Mini Clubman Cooper S
Pepper White
Leather punch carbon black
Dynamisch Stabiliteits Controle DCSIII
Multifunctioneel stuurwiel
Leder sportstuurwiel
slotbouten voor LM wielen
sportsoelen voor
2 zitplaatsen achter
uitgebreid interieur
Mistlampen voor
boordcomputer
Deactivering passagiers Airbag
Automatische start stop functie
Brake energy regeneration
sportonderstel
LM wilen 5-star pace spoke [voorlopig]
Limited Slip differential [LSD]
alarmsysteem klasse 3
chrome line accenten in inteirieur
visibility package
dak en spiegelkappen in zwart
electrische glazen schuif-/kanteldak
extra getint glas acher
extra getint glas voor
velours matten
automatisch dimmende binnenspiegel
zithoogte verstelling passagier
middenarmsteun voor
opbergpakket
colour line dark grey
bashboard panelen Brushed alloy
sport button
uitneembare vlakke laadvloer
regensensor
xenon lampen voor dim en grootlicht
airconditioning, automatisch
uitgbreid verlichtings pakket
navigatie professional
spraakcontrole
hifi luidspreker systeem
mob. telefoon voorbereiding. bluetooth + USB interface
extra sleutel met afstandsbediening
individual witte knipperlichten
chili optiepakket
elektrisch verwarmbare buitenspiegels
elektrisch verwarmbare voorzetels
hemel bekleding antraciet
PDC achter
Verder komen er nog strepen op, en andere veren onder en ga ik misschien ook wel wat doen aan het motorvermogen, maar eerst maar is lekker inrijden en genieten van het vermogen dat nu standaard al een stuk hoger is dan bij mn cooper die ik nu heb
Gr. Olaf