Hi daar,
Halverwege april komt ie, mijn Cooper S Cabrio. Maar ik kan niet meer wachten...
Zucht! Houd me nu al 2 weken in om niet naar de dealer te gaan voor een proefritje... haha...
Ach, nog slechts 5 (HELP) weken wachten.
Nu even voorstellen. Coopergirl heet in het dagelijkse leven Jet, is in de dertig (slik) en levert haar Jeep Grand Cherokee met groot plezier in voor de Mini. Omdat mijn lief totaal niet handig is, sterker nog iemand met twee linker handen is een held in vergelijking met hem (sorry schat!) heb ik gekozen voor een al aardig compleet en pittige Cooper.
Wil niet direct een hele dikke Mini van hem maken maar sta open voor alle leuke tips.
Wat mij trouwens opvalt is dat veel mensen nog steeds denken dat de Mini een typisch vrouwen autootje(!) is, het forum hier bewijst het tegendeel, maar eh... hoe lullen jullie je hier uit?
groet, Coopergirl
(foto's volgen in april)
Coopergirl goes Mini
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Hoi hoi,
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten
Een COOPER-S cabrio dat klinkt goed
Verdere specs? kleur enzo? Iig veel plezier hier op het forum en heel veel sterkte met het wachten
maar als je hier op het forum een beetje rondneust kom je die tijd wel door
Miss eens tot meets. Ennuhh het is gewoon een vrouwen autotke hoor
Greetz BigD
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten

Greetz BigD
- Coopergirl
- One wheel wonder
Bericht
Hi Blont,
je bent wel errug snel.
Cooper S zeker?
Dank voor begroeting, nu wordt het wachten volgens mij nog erger...
je bent wel errug snel.
Cooper S zeker?

Dank voor begroeting, nu wordt het wachten volgens mij nog erger...
- Coopergirl
- One wheel wonder
Bericht
De kleur is, na een flink gevecht
(me zwart, he sparkling zilver...) geworden: sparkling zilver.
Tja!
Chili pakket, zwart lederen bekleding, armsteun, Harman Kardon, Ipod aansluiting, witte knipperlichten, navi systeem, regensensor, elektrische verw stoelen, verwarmde buitenspiegles en voorraam, alarm en nog een paar extra's.
grtz

Tja!
Chili pakket, zwart lederen bekleding, armsteun, Harman Kardon, Ipod aansluiting, witte knipperlichten, navi systeem, regensensor, elektrische verw stoelen, verwarmde buitenspiegles en voorraam, alarm en nog een paar extra's.
grtz
- Coopergirl
- One wheel wonder
Bericht
voor Blont, Drimmelen ligt in NB toch?
Veel te verssssssssssssssssscrikkelijk om daar naar toe te gaan.
Ik ruk zo een sleutel uit iemands hand....
Nog leuke tochtjes na 15april?
Veel te verssssssssssssssssscrikkelijk om daar naar toe te gaan.
Ik ruk zo een sleutel uit iemands hand....
Nog leuke tochtjes na 15april?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Jet,
welkom op het forum. Hoop dat je hier wat steun kunt vinden in de lastige tijd dat je moet wachten. Uiteindelijk is de vreugde des te groter als je de sleutel in ontvangst mag nemen. Naar mijn idee heb je een super gaaf bakkie uitgezocht met een aantal lekkere opties. You go girl!!!
Veel plezier hiero.
marss
welkom op het forum. Hoop dat je hier wat steun kunt vinden in de lastige tijd dat je moet wachten. Uiteindelijk is de vreugde des te groter als je de sleutel in ontvangst mag nemen. Naar mijn idee heb je een super gaaf bakkie uitgezocht met een aantal lekkere opties. You go girl!!!
Veel plezier hiero.
marss
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Je bent trouwens niet de eerste hier die een serieus grote auto inruilt voor een MINI. Ik heb hier al vaker verhalen langs zien komen van dikke BMW 5-series en X5-en die ingeruild werden. Zo'n kart is natuurlijk ook veel gaver om in te rijden, zeker als het dak er vanaf kan
.
HeheCoopergirl schreef:voor Ivo: gelukkig kom ik NOOIT in diePC!

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Coopergirl schreef:Wil niet direct een hele dikke Mini van hem maken maar sta open voor alle leuke tips.
Volgens mij is ie al aardig 'dik' geworden!Coopergirl schreef:Chili pakket, zwart lederen bekleding, armsteun, Harman Kardon, Ipod aansluiting, witte knipperlichten, navi systeem, regensensor, elektrische verw stoelen, verwarmde buitenspiegles en voorraam, alarm en nog een paar extra's.

Onze sponsors