Ik zal me even voorstellen als indringer voor de testbankdag komende zaterdag.
Ik ben dus Jeroen met de E30.
Las hier al af en toe mee trouwens, maarja heb geen Mini... Wat niet is kan ooit nog eens komen.
Even een fotootje van de auto, een 320i uit 1983. Inmiddels wegenbelasting vrij.
Hmm foto´s plaatsen mag ik nog even niet. Wie wil ze voor mij even plaatsen?
Ik ben de afgelopen tijd beziggeweest om een oude schade weg te werken.
Nu rij ik tijdelijk met een compleet zwart scherm rond, wat nog verder afgewerkt(oa spuitwerk) moet worden.
Verder is de auto puur functioneel en voor de fun. Ik heb ´m er namelijk hoofdzakelijk bij voor circuitdagen.
Dus er zitten wel wat meer schoonheidsfoutjes naast het zwarte scherm. Ook moet ik nog genoeg doen om ´m helemaal klaar te maken.
Maar motorisch zit het in ieder geval wel goed. Tenminste, dat zal zaterdag hopelijk blijken!
Met de testbankdag in mei vorig jaar zou ik er trouwens ook bij zijn met mijn andere hobby auto, een E30 M3 uit 1987.
Maar helaas ging dat toen voor mij niet door. De M3 staat voorlopig geschorst in een hoekje van m´n garage en heeft even een winterslaap.
Indringer gesignaleerd!
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- J3r
- Leerling Mini lid
Bericht
@Daantje
Ja dat vond ik echt, bij de mijne kon ik er rustig omheen lopen. Bij de Mini´s had ik dat niet, die klonken toch wat feller en scherper.
@Quattro
Er zit een E36/E39 2.8 blok in met een spaghetti spruitstuk, zonder KAT en middendemper. Verder standaard.
De M52-> M50 inlaat modificatie doe ik er nog wel op als je weet wat het is?
En dan als laatste een chip voor de laatste paar pktjes en de toerenbegrenzer iets omhoog.
Misschien komt er nog wel een middendemper op, want je hoort ´m best wel als je gas geeft. Zou wel wat minder mogen.
Aandacht trekken hoeft wat dat betreft voor mij niet zo. Laat het maar een onschuldige 320i zijn.
@Hans de knapste
De 320i rijdt veel leuker, het vermogen is ongeveer gelijk aan de M3. Koppel is een stuk hoger.
En het weegt ongeveer 200 kilo minder. Veel meer rijplezier dus, het Intrax onderstel helpt daar ook wel bij.
En met de 320i kan ik jullie(jou+Kees+Tristan) nu wellicht wel volgen.
De M3 heeft z´n charmes zeker wel, maar toch krijgt die op termijn een schop. Mag voor de juiste prijs weg.
Voorlopig heeft ie rust, in waarde daalt ie toch niet, dus haast heb ik er niet mee.
@Nathalie
Ik zag je wel rondlopen. Maar dacht ik zeg maar niks, want straks krijg ik weer op m´n kop vanwege dat leidse accent wat ik niet heb.
Ja dat vond ik echt, bij de mijne kon ik er rustig omheen lopen. Bij de Mini´s had ik dat niet, die klonken toch wat feller en scherper.
@Quattro
Er zit een E36/E39 2.8 blok in met een spaghetti spruitstuk, zonder KAT en middendemper. Verder standaard.
De M52-> M50 inlaat modificatie doe ik er nog wel op als je weet wat het is?
En dan als laatste een chip voor de laatste paar pktjes en de toerenbegrenzer iets omhoog.
Misschien komt er nog wel een middendemper op, want je hoort ´m best wel als je gas geeft. Zou wel wat minder mogen.
Aandacht trekken hoeft wat dat betreft voor mij niet zo. Laat het maar een onschuldige 320i zijn.
@Hans de knapste

De 320i rijdt veel leuker, het vermogen is ongeveer gelijk aan de M3. Koppel is een stuk hoger.
En het weegt ongeveer 200 kilo minder. Veel meer rijplezier dus, het Intrax onderstel helpt daar ook wel bij.
En met de 320i kan ik jullie(jou+Kees+Tristan) nu wellicht wel volgen.

De M3 heeft z´n charmes zeker wel, maar toch krijgt die op termijn een schop. Mag voor de juiste prijs weg.
Voorlopig heeft ie rust, in waarde daalt ie toch niet, dus haast heb ik er niet mee.
@Nathalie
Ik zag je wel rondlopen. Maar dacht ik zeg maar niks, want straks krijg ik weer op m´n kop vanwege dat leidse accent wat ik niet heb.

Onze sponsors