Net Cooper S, 2 linker handen maar ik kan wel sturen

Stel je hier even voor.
eer-os
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Net Cooper S, 2 linker handen maar ik kan wel sturen

06 apr 2008, 16:06

Hey mensen, net een cooper s gekocht. En moet zeggen dat ik denk dat ik na veel omzwervingen dan nu toch eindelijk dé auto gevonden heb. Kom van een Lantra Ok, een van de lelijkste auto's ooit) maar plakt verbazingwekkend goed op de weg. Afrit bij doetinchem vanuit arnhem met max 90km/h (daarboven begon de kont te veel te zwabberen).

Toen een nwe focus, dat was nog veel beter, toch zo'n 95 km/h harder durfde ik niet :oops:
Daarna een 530d.....ok toert lekker maat die afrit hé....87km/h. Eigenlijk nog 10 jaar te jong voor die auto...
En nu dus een cooper S. Even wennen aan de auto en dan ga ik de afrit te grazen nemen.....de verwachtingen zijn hoog gespannen (houdt jullie op de hoogte)

Ben dus nogal gek op bochten en dus lijkt me deze auto dan de uiteindelijke juiste keus. Heb wel een hele hoop vragen maar die zal ik elders wel posten daar waar het hoort. Hoop lekker actief op dit forum mee te mogen doen en dan later ook weer anderen te kunnen helpen. Punt is alleen....mijn 2 linker handen (heb meer verstand van geld :wink:) en dat is niet handig als je project-je cooper s een beetje goed wil neerzetten.

Mijn uiteindelijke doel is de buitenkant zo origineel mogelijk te houden maar de sound, weggedrag en de pk-tjes op te krikken. Maar als ik dit forum zo door lees zijn daar genoeg mogelijkheden voor... Specs volgen en tot post

gr. erik
Woonde ik maar in de alpen......
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 apr 2008, 16:13

Welkom Erik. Zo te lezen beleef je al veel plezier aan je nieuwe S. En hoe kan het ook anders? Veel plezier op het forum en ik zou zeggen kom 's naar een meeting. Dan kun je met eigen ogen zien wat er allemaal mogelijk is met een MINI. Er zitten enkele snelle exemplaren bij :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 16:17

Hey Erik,

welkom op het forum en veel veilige kilometer in je S-je. Ondanks dat ik de bocht die je noemt niet ken, weet ik nu al dat dat wel goed moet komen "nothing corners like a MINI"!!

Veel plezier op het forum, input is altijd welkom.

marss
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 16:17

Erik!

Daar ben je eindelijk :lol:

Veel plezier met je MINI en ook hier bij de mini autoclub a.k.a. NewMINIclub.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

06 apr 2008, 18:56

Welkom Erik.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 20:08

Welkom hier op het forum Erik! Enne veel plezier van je MINI en wellicht een keer tot meets! :D
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 apr 2008, 21:20

Let op bij je afrit met de Mini.. hij wil nog wel eens met zijn kont zwaaien..
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 apr 2008, 22:19

Hoi Erik, welkom hier. Bochtje naar Doetinchem is idd oké. Laat maar horen wat je uit de S haalt, maar wel heel houden hé :D

Groet en tot meets, Huib
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

06 apr 2008, 23:23

Olla,

welkom bij dit clubbie MINIoten :D leuk om te lezen dat je blij bent met je keuze en als je van bochten houdt zit je bij de mini wel ok :wink: 8) veel plezier hier en met de mini en miss eens tot meets

Greetz BigD
eer-os
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

06 apr 2008, 23:51

ja zo'n meeting lijkt me super om eens de mogelijkheden te bekijken van wat zoal op een mini geschroefd kan worden.

Begin in ieder geval al te kwijlen bij zo'n H&K plus setje, (niet H&K). Jullie weten vast wel wat ik bedoel. Zo'n digitale muziek processor met opgefokte turbo enz enz. :P Houd wel van een goed stukkie muziek zei Jhonny Flodder ooit

Leuk om te lezen dat ik welkom ben...ander had ik de mini zo weer verkocht......NOT
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 apr 2008, 00:34

Vergeet niet de sportstand in te schakelen als je die bochten gaat doen en leg losliggende dingen in je handschoenenkastje.

Ik weet zeker dat bij elke bocht die je hebt genomen de smile on your face alleen maar groter wordt. En bij die afrit zal je in een schaterlach uitbarsten.

Mijn S-je kan werkelijk eng-hard een bocht door; tot nu toe heb ik nog niks gemerkt van piepende banden of wiebelende kontjes, maar wel van rondvliegende spulletjes in mijn auto. En ooooo, wat voelt het toch allemaal solide aan!

Overigens; heb je nog wat zaken in je auto zitten die het leven zo aangenaam maken?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
eer-os
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

07 apr 2008, 08:40

hold on:

xenon
panorama dak
verstralers (al heten die in MINI taal anders geloof ik)
leer/stof
stoelverwarming
climate control
sportstuur

niet gek toch
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2008, 09:27

Welkom hier! Als je graag dat soort afritten rijdt en je doet het met een 530 al met 87, dan moet je de 100 met de MINI volgens mij vrij eenvoudig aan kunnen tikken. :mrgreen: Je hebt DSC zag ik in je Parking, dus je kan aardig wat rare dingen doen, want het is een super betrouwbaar systeem!

Nou ja, veel veilige en leuke kilometers gewenst. :wink:
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 apr 2008, 09:34

Hi Erik,

Welkom bij de NewMINIlclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris

Ps. en als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “Who are U?”