Hi guys/girls
Wij (Loes en ik/Franklin) hebben vanmorgen onze Mini besteld: Cooper diesel (april 2007) ...en over 2 weekjes is hij op te halen.
17" zwarte velgen..peperwhite, sportstoelen...geweldig!
Ik heb jullie forum al weken doorgebladerd en heb al enorm veel fraaie exemplaren mogen bekijken: ziet er goed uit mensen! en 'mag' me nu eindelijk officieel voorstellen. Ik ben ontwerper/tekenaar van sanitair en woon in DenBosch. De mini is van mijn eenmanszaak: waarvoor ik nog belettering moet aanbrengen...
Ik moet veel km's gaan maken voor mijn nieuwe baan (160 per dag!!!) en deze Mini zal veel plezierig rijden dan mijn huidige Twingo uit '92....maar vooral veiliger! Nu heb ik tenminste een CD speler ipv een cassettedeckje...haha
Voorheen hebben wij een oldtimer gehad (reeds ingeleverd) waarmee we ook leuke georganiseerde ritten hebben gemaakt.....en die hopen we ook met onze Mini te gaan doen. De meetings lijken me ook geweldig leuk. Ik hoop dat ik ze op tijd kan ontdekken want we zullen er zeker bijzijn.
Nu mijn Miniprking snel aanmaken....en snel mijn shots van de nieuwe Mini (munne maot) uploaden.
gegroet!!!!
Franklin
Nieuwe diesel rijder
- franklin1969
- Leerling Mini lid
Bericht
Nieuwe diesel rijder
Laatst gewijzigd door franklin1969 op 07 apr 2008, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
let the games begin
Onze sponsors