vanwege een nieuwe baan en voor het eerst in mijn leven forensen met een auto (voorheen 12 jaar treinen)
rij ik nu 'met stijl' naar m'n nieuwe baas.
afgelopen weekend eindelijk wat foto's gemaakt (wel slechte kwalli, ze komen uit mijn oude telefoon) maar ik kan gelukkig even wat van mijn bolide tonen. Er zullen wel betere en mooiere volgen mensen!
Maar .... ik krijg ze nu niet aan dit emailtje geplakt...maar daarom verwijs ik jullie even naar mijn eigen profiel!
laterrrrrr
en misschien kom ik jullie wel een keertje tegen op de A2 of als ik in Belgie ga touren.
greetz
Franklin
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk wat foto's gemaakt!
- franklin1969
- Leerling Mini lid
Bericht
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk wat foto's gemaakt!
Laatst gewijzigd door franklin1969 op 25 apr 2008, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
let the games begin
- franklin1969
- Leerling Mini lid
Bericht
dank je jbcola voor het plaatsen van m'n fototje!!!!
franklin
jbcola schreef:
Nice one![]()
Welkom hier trouwens
dank je jbcola voor het plaatsen van m'n fototje!!!!
franklin
let the games begin
- Dave Joyce
- Enthousiast
- franklin1969
- Leerling Mini lid
Bericht
....haha.. YEP! Dat waren wij. We hebben even een ritje gemaakt van DenBosch naar Zeeland...via de afsluitdijk....(!)
Hij rijdt nu even 1:22 dus dat is ook fijn om te weten (en een roetfilter dus ook redelijk schoon voor óns milieu).
Dat is ook toevallig ja..... even lekker uitwaaien. Heb je hem niet van dichtbij bekeken: je had er zo ingekund achteraf. Ik moet nog enorm wennen aan de centrale deurvergrendeling...die heb ik nooit gehad eerder...hij heeft dus ruim 1uur on afgesloten gestaan..haha
tot meets!
marss schreef:Welkom en een mooie MINI!!
Kan het zijn dat jullie (zou wel verdomd toevallig zijn geweest) afgelopen maandag op de brouwersdam in Zeeland geparkeerd stonden?
marss
....haha.. YEP! Dat waren wij. We hebben even een ritje gemaakt van DenBosch naar Zeeland...via de afsluitdijk....(!)
Hij rijdt nu even 1:22 dus dat is ook fijn om te weten (en een roetfilter dus ook redelijk schoon voor óns milieu).
Dat is ook toevallig ja..... even lekker uitwaaien. Heb je hem niet van dichtbij bekeken: je had er zo ingekund achteraf. Ik moet nog enorm wennen aan de centrale deurvergrendeling...die heb ik nooit gehad eerder...hij heeft dus ruim 1uur on afgesloten gestaan..haha
tot meets!
let the games begin
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geniet van de MINI, daar is ie voor!!
marss
Geweldig!!! Maar wel VERDOMD toevallig!! Ben zelf iets verder foto's gaan nemen, slipcursus genomen en daarna ff uitgewaaid tussen de kitewagentjes!! Wilde eigenlijk nog ff naast jullie R56 gaan staan, maar is er niet meer van gekomen.franklin1969 schreef:marss schreef:Welkom en een mooie MINI!!
Kan het zijn dat jullie (zou wel verdomd toevallig zijn geweest) afgelopen maandag op de brouwersdam in Zeeland geparkeerd stonden?
marss
tot meets!
Geniet van de MINI, daar is ie voor!!
marss
Onze sponsors