Elkaar groeten...

Stel je hier even voor.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Elkaar groeten...

20 mei 2008, 20:48

Beste mede mini rijders.

er is me wat opgevallen sinds we de mini hebben. We groeten elkaar niet. :? nou bedoel ik niet dat je direct naar mekaar moeten gaan zwaien of toeteren. Maar we kijken mekaar niet eens aan. strak vooruit kijken. die van mij is toch mooier. Of is het misschien de twee deling van de mini rijders. mensen die houden van hun mini. Zoals de meeste mensen op deze site. Of de mensen die in een mini rijden met realme van hun werk en/of er een rijden omdat ze dan tof zijn bij hun medemens.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :mrgreen:

misschien heb ik het wel mis.!

mac mini
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 mei 2008, 20:51

Dat is het grote probleem. Mensen die een mini van de zaak rijden en het gewoon als een vervoersmiddel om van a naar b te komen zien zwaaien niet en kijken niet eens. Wij fanatiekelingen hier doen dat wel, seinen zwaaien en toeteren 8) anders rijd gewoon is een rondje door MINIcity Breda dan komt het helemaal goed :lol:

Greetz BigD

p.s. ik zwaai of sein naar nagenoeg iedere mini :mrgreen:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mei 2008, 20:57

Thanks BigD... zo kan het ook.

in mijn oude alfa was dat ook normaal. Maar sommige mensen pfffff. zelf in de file. strak vooruit kiijken..

breda.. zal het onthouden.
Tijno
4 op een rij!
4 op een rij!

20 mei 2008, 21:03

Zwaai in ieder geval naar ALLE CLUBSTICKERS dan krijg je zeker reactie :mrgreen: .
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: elkaar groeten...

20 mei 2008, 21:34

Mac Mini schreef: Of de mensen die in een mini rijden met reclame van hun werk en/of er een rijden omdat ze dan tof zijn bij hun medemens.
Ik rij met reklame, maar ik zwaai naar iedere MINI hoor ! (Er zwaaien er inderdaad maar weinig terug)
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 mei 2008, 21:44

Ik ga niet zwaaien maar geef altijd wle een duimpje. Is ook een etiquette onder "straatracers" die wel iets moois heeft vind ik. Op de ring Noord bij Utrecht kom ik regelmatig dikke JDM bakken tegen die van DBM engineering komen en altijd wel zin hebben in een sprintje en altijd een duimpje geven ongeacht een overwinning of niet.

Mini's geef ik ook altijd een duim maar moet eerlijk zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam toch wel erg vaak hockey dame's achter het stuur zie die of geen kik geven of echt heel raar kijken :).
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2008, 22:06

Ik ken het... hier in de buurt kijken ze je niet eens aan. Ik weet gewoon dat ze je zien, maar ze blijven strak vooruit kijken :(
Kees en Annet
Racende reporter

20 mei 2008, 22:07

ndenotter schreef:Ik ga niet zwaaien maar geef altijd wle een duimpje. Is ook een etiquette onder "straatracers" die wel iets moois heeft vind ik. Op de ring Noord bij Utrecht kom ik regelmatig dikke JDM bakken tegen die van DBM engineering komen en altijd wel zin hebben in een sprintje en altijd een duimpje geven ongeacht een overwinning of niet.

Mini's geef ik ook altijd een duim maar moet eerlijk zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam toch wel erg vaak hockey dame's achter het stuur zie die of geen kik geven of echt heel raar kijken :).
Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Ik rij altijd over de A'damststraatweg.
(met de forum naam auto) :s
Of van Maarssen naar Zaandam. (maar dat ben ik dan weer niet) :lol: Maar dat is dan wel weer met de MINI. :roll:

Anet
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mei 2008, 22:09

Achja, dat krijg je met de westerlingen ;)
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast

20 mei 2008, 22:19

wij rijden nu 6 weken Mini en ik zwaaide in het begin of stak een duimpje op. maar ik merk dat veel andere minirijders hier niets mee doen. jammer is dat.

nu moet ik eerlijk zijn sinds we Mini rijden komen we er wel heel veel tegen.

Maar als je ons tegen komt dan zullen we zeker een duimpje opsteken :)(
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mei 2008, 22:27

mmm ik zou zeggen... gewoon zwaaien! Ik knipper naar bijna elke mini die ik tegen het lijf (of tegen de mini) loop.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

20 mei 2008, 22:56

Als ik een mini tegenkom wordt er vrijwel nooit naar me gegroet. Het zijn meestal mensen die in een standaard bedrijfsbak rijden. Er zitten zelfs mensen tussen die soms ook gewoon vies naar je kijken (uit jaloezie denk ik?).

Het rare is dat er wel aardig wat BMW rijders met een soort van bewondering naar mijn auto kijken, wel grappig.
Ach, gelukkig ben ik 2x gespot en groet Annet (BMW X3) mij wel :D :mrgreen:

BMW X3 schreef:
ndenotter schreef:Ik ga niet zwaaien maar geef altijd wle een duimpje. Is ook een etiquette onder "straatracers" die wel iets moois heeft vind ik. Op de ring Noord bij Utrecht kom ik regelmatig dikke JDM bakken tegen die van DBM engineering komen en altijd wel zin hebben in een sprintje en altijd een duimpje geven ongeacht een overwinning of niet.

Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Ik rij altijd over de A'damststraatweg.
(met de forum naam auto) :s
Of van Maarssen naar Zaandam. (maar dat ben ik dan weer niet) :lol: Maar dat is dan wel weer met de MINI. :roll:

Anet
jessescps
Be Mini
Be Mini

20 mei 2008, 23:09

ja haha ik ben hier ook nog maar nieuw
ik ook altijd zwaaien maar sommige mini rijders star vooruit kijken ja
heb me mini nog maar een maandje
laatst een belg tegengekomen jee zeg die was blij :D
ik ook blij gelijk :lol: :zwaai
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

20 mei 2008, 23:26

Ja hier in het dorp rijdt ook zo'n muts!! Vooral als ik "open" rijd blijf ik uitbundig zwaaien :mrgreen: :p

Zuurpruim....

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mei 2008, 00:09

Blijven zwaaien mensen! :P

Terug naar “Who are U?”