er is me wat opgevallen sinds we de mini hebben. We groeten elkaar niet.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

misschien heb ik het wel mis.!
mac mini
Ik rij met reklame, maar ik zwaai naar iedere MINI hoor ! (Er zwaaien er inderdaad maar weinig terug)Mac Mini schreef: Of de mensen die in een mini rijden met reclame van hun werk en/of er een rijden omdat ze dan tof zijn bij hun medemens.
Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Ik rij altijd over de A'damststraatweg.ndenotter schreef:Ik ga niet zwaaien maar geef altijd wle een duimpje. Is ook een etiquette onder "straatracers" die wel iets moois heeft vind ik. Op de ring Noord bij Utrecht kom ik regelmatig dikke JDM bakken tegen die van DBM engineering komen en altijd wel zin hebben in een sprintje en altijd een duimpje geven ongeacht een overwinning of niet.
Mini's geef ik ook altijd een duim maar moet eerlijk zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam toch wel erg vaak hockey dame's achter het stuur zie die of geen kik geven of echt heel raar kijken.
BMW X3 schreef:Ik ben jou nog nooit tegengekomen. Ik rij altijd over de A'damststraatweg.ndenotter schreef:Ik ga niet zwaaien maar geef altijd wle een duimpje. Is ook een etiquette onder "straatracers" die wel iets moois heeft vind ik. Op de ring Noord bij Utrecht kom ik regelmatig dikke JDM bakken tegen die van DBM engineering komen en altijd wel zin hebben in een sprintje en altijd een duimpje geven ongeacht een overwinning of niet.
Mini's geef ik ook altijd een duim maar moet eerlijk zeggen dat ik tussen Utrecht en Amsterdam toch wel erg vaak hockey dame's achter het stuur zie die of geen kik geven of echt heel raar kijken.
(met de forum naam auto)![]()
Of van Maarssen naar Zaandam. (maar dat ben ik dan weer niet)Maar dat is dan wel weer met de MINI.
![]()
Anet
Onze sponsors