De naam is Charlie. 37 jaar alweer en vanaf het moment dat de nieuwe MINI er was helemaal verkocht aan het model.
Woensdag is het eindelijk zover dan kan ik eindelijk na jaren gespaard te hebben, mijn eigen MINI ophalen.
Foto's had ik al willen plaatsen bij Show Your Ride, maar helaas ben net nieuw en moet een dag wachten.
Foto's van de MINI staan al in mijn gallerij. De uiteindelijke foto's zal ik donderdag plaatsen, heb bv de stickers op motorkap en dak laten verwijderen.
Heb gisteren de forum zitten doornemen, wat een wrede MINI's zeg en voordat ik het weet was het al weer uren later.
Ga me prima vermaken hiero.
ff voorstellen
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Welkom en gefeliciteerd met je mooie MINI.
Is al het nodige aangepast, zo te zien.
Hier alvast een foto uit je Gallery:

Sterkte met wachten.
Groetjes, Ron
Is al het nodige aangepast, zo te zien.
Hier alvast een foto uit je Gallery:

Sterkte met wachten.
Groetjes, Ron
- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Re: ff voorstellen
[quote="nepnerd
Heb gisteren de forum zitten doornemen, wat een wrede MINI's zeg en voordat ik het weet was het al weer uren later.
Ga me prima vermaken hiero.[/quote]
Haha, get used to it
Welkom bij de club
Ga me prima vermaken hiero.[/quote]
Haha, get used to it

Welkom bij de club

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ook blij dat de gekochte Mini voorzien is van veel extra's zoals voor- en achterspoiler, zijskirts van Lumma (Rieger) en dat ie een Cooper S motorkap heeft. Mini is getuned tot 130 PK.
Alleen de 19" velgen zijn beschadigd, deze zal ik op den duur moeten laten repareren of misschien vervangen door 17" Spoke velgen.
Oh ja, Mini is een MINI ONE
Alleen de 19" velgen zijn beschadigd, deze zal ik op den duur moeten laten repareren of misschien vervangen door 17" Spoke velgen.
Oh ja, Mini is een MINI ONE
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Velgen zijn inderdaad helemaal beschadigd (hoe krijg je het voor elkaar
), ik vind de velgen wel erg mooi als ze in goede staat zouden zouden zijn mischien is het de moeite waard om ze bij de velgen dokter in Uden te laten repareren
( Zwart hart met gepolijste rand ???)

Onze sponsors