´Avond...

Stel je hier even voor.
900T-R
Nieuw Lid
Nieuw Lid

´Avond...

27 jun 2008, 20:55

Heb maar dezelfde login aangehouden als op Pistonheads, driving-fun, nurburgring.nl en diverse Saabfora...

Goed - ik ben Eric, redacteur techniek van een autovakblad en heb vorige week mijn tweede MINI in ontvangst genomen. De eerste was een R50 One waar ik in vier jaar tijd ruim 170.000 kilometer mee heb gereden. De nieuwe is een R56 Cooper in Chili Red met zwart dak en zwarte motorkapstriping, sportstoelen en verder niets. Hopelijk ga ik hier net zoveel plezier van en mee hebben. Heb alweer bijna 2.000 kilometer op de teller (fabrieksbezoek in Heilbronn, tikt lekker aan :mrgreen: )en ik moet zeggen dat ik erg in mijn nopjes ben met de nieuwe aanwinst.

Naast de MINI (auto van de zaak) heb ik nog een TVR Chimaera en twee oude Saabs (900 Turbo).
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2008, 20:58

Welkom hier op dit forum. Veel leesplezier. Steek er wat van op en wellicht tot ziens op 1 van de vele meetings.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2008, 20:59

Welkom hier op het forum eric! Veel plezier hier op het forum en veel plezier met je nieuwe aanwinst :D:D
Maar dat zal wel goed komen als ik dat zo lees 8)

Een tvr is anders ook niet verkeerd om mee te rijden ;)
320d touring
BBQ hulpkok

27 jun 2008, 21:40

Welkom Eric,

Prima keuze ! alhoewel die TVR natuurlijk helemaal super is.
1 ding van de Saabs zouden ze gelijk in alle auto's moeten maken: het contactslot, ik heb altijd ruzie met mijn sleutelbos die op m'n knie hangt :evil:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

27 jun 2008, 21:43

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D congrats met de mini 8) super kleurtje heb je gekozen :wink: Veel plezier hier en met de mini en wie weet tot meets

Greetz BigD
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jun 2008, 22:40

NICE een mooie nieuwe MINI. Ik heb hiervoor ook een oude 900 turbo Cabrio uit 93 gehad. Superleuke auto die net zoveel smile op je gezicht brengt als een mini. Stuurt wel wat minder, maar wel leuk. Geniet van je wagenpark.

Gr,

PP
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2008, 00:17

Hoi Eric,

Welkom op dit forum en de club met MINIoten. :)(

Weer eens een plaatsgenoot erbij op dit forum.

In elk geval veel plezier met je 2e MINI, en wie weet tot ziens.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jun 2008, 11:02

Welkom hier op het forum ! Veel plezier met je MINI :rijden . Dat gaat ongetwijfeld lukken lijkt mij! Je andere auto's zijn trouwens ook niet mis 8) !
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2008, 12:25

Ha! :D Jou ken ik :wink: Gesproken bij Beek tijdens je eerste test van de Clubman Cooper op de rollenbank.. Welkom! enne.. foto's!!!

Afbeelding
900T-R
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 jun 2008, 16:52

Hehe... ja inderdaad, onze testauto van een paar maanden geleden! Best een hoop bekijks mee gehad, maar de juffrouw van wagenparkbeheer zag hem niet zitten - wilde vorig jaar mijn nieuwe al bestellen en toen mochten er ineens geen driedeurs auto's meer... nou goed dacht ik, wacht ik op de Clubman... zegt dat mens 'ja luister, dat is geen vijfdeurs, en met 'geen driedeurs' wordt bedoeld 'een vijfdeurs'... Uiteindelijk werd mij na vfeel vijven en zessen en 'hoog beraad' bij hoge uitzondering toegestaan een driedeurs Mini Cooper te bestellen... ook goed :mrgreen: .

ben inderdaad erg gelukkig met mijn autootjes... heb geen rooie cent (meer), maar na mijn werk wel in een nieuwe Cooper door de Randstad naar huis crossen, de parkeergarage inlopen en daar in mijn TVR stappen om even lekker uit te waaien... wie zegt dat geluk niet te koop is? ;)

Bedankt voor alle gelukwensen... hoop op weer net zoveel veilige kilometers en vooral net zoveel fun! De nieuwe voelt wat 'serieuzer' aan maar laat zich net zo lekker door de bochten smijten als de oude... ik ben er echt verguld mee. :)

Oh, fotootjes - van de oude en van de nieuwe - heb ik op de computer op de zaak staan, zal er wanneer ik daar eventjes tijd heb in mijn fotoemmer gooien :)
Yvon
Wingman
Contacteer:

29 jun 2008, 10:50

Hoi :)
Afbeelding

Nieuw Lid

01 jul 2008, 14:46

De oude (de dag ervoor had op de Autobahn een vogel nog kans gezien via de koplamp en de motorkap op mijn voorruit te landen... :roll: )...

Afbeelding

en de nieuwe:

Afbeelding

'Saabine' maakt zich voor de verandering eens nuttig:
Afbeelding

En de motor die hier achterin geschoven werd kwam een maand of tien later weer terecht waar hij thuishoorde:

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”