Hey hallo allemaal

Stel je hier even voor.
SylM
One wheel wonder
One wheel wonder

Hey hallo allemaal

10 jul 2008, 10:47

Eindelijk zal ik mij eens voorstellen. Ben hier sinds 10-2007 al lid en heb me nog niet eens voorgesteld :oops: Nou ik ben Syl, woon in Rijswijk en we hebben sinds september 2007 een cooper cabrio, astro black, 1 jaar oud en geimporteerd uit Duitsland. We zijn zeer in onze nopjes met de auto, hij rijdt heerlijk, prachtig dashboard en het is elke keer weer een feestje als je er weer in mag rijden. Nu naar bijna een jaar in het bezit te zijn, hebben we wat kleine oppimp dingetjes bedacht. Zo krijgen we over 2 weken de night spoke velgen (sidewalk velgen) eronder. Ik verheug me er heel erg op. Vind deze velgen echt super mooi, naast de S-spoke/Crown spoke, voor een mini. Daarnaast willen we (oftewel ik, moet mijn vriend nog even overtuigen) mat zilveren bonnet striping. Volgens mij is ie dan helemaal prachtig (is ie al, maar dan nog mooier) :D
Ik hoop in ieder geval een keer bij een meeting te zijn en jullie allen een keer te ontmoeten, lijkt me erg gezellig. En jawel, ik heb het forum gelezen............... ik zal zeker zwaaien naar andere mini's!!!!!!
Groet,
Syl
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2008, 11:39

Welkom hier op het forum syl. En veel plezier met het modden van je MINI :D
Wellicht tot ziens op een van de meetings 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

11 jul 2008, 00:16

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss eens tot meets

Greetz BigD
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jul 2008, 08:58

Cool 8)
Afbeelding
SylM
One wheel wonder
One wheel wonder

15 jul 2008, 13:05

Dank voor jullie welkom. Dank ook voor Berthil, want ik zag vandaag dat mijn cabriootje in de parking staat :D
Ben al druk aan het mailen geweest over de striping en ook erg druk met het overtuigen van het thuisfront :wink:
Gr. Syl
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2008, 13:22

welkom syl,

misschien kun je ook gezellig mee volgende week zaterdag..

zie dit stukje..

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
SylM
One wheel wonder
One wheel wonder

15 jul 2008, 13:32

Ik had het al gezien, maar helaas kunnen we er niet bij zijn. Maar..... op die dag krijgen we de nieuwe velgen eronder :D , vandaar.
Gr. Syl
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 11:39

Hey Hallo Syl, welkom op't forum. Mooie cabrio hoor. Veel plezier met het pimpen. groet.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 11:56

Welkom op het forum Syl. Grappig dat je bijna een jaar lang 'undercover' bent geweest,
maar gelukkig ben je nu 'boven water' :wink:
Veel plezier en zeker een keer meegaan met een meeting hoor. Is een onbeschrijflijke belevenis. Bijna alle meetings worden erg druk bezocht dus je weet niet waar je moet kijken van de MINI's en het is altijd heel gezellig.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jul 2008, 13:05

Hi SylM,

Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
SylM
One wheel wonder
One wheel wonder

28 jul 2008, 11:54

Bedankt weer voor jullie leuke reacties. Heb het forum weer gelezen en Renova was weer gezellig. Ik hoop snel een keer bij een meeting te kunnen zijn en eens gezichten te zien bij de namen.
Zoals ik al schreef hebben we onze nieuwe velgen zaterdag gekregen. Helemaal mooi :() We zijn er helemaal voor naar Maastricht gereden, maar ik moet zeggen dat we erg prettig en klantvriendelijk bij Keram zijn geholpen. We hadden een mooi bod voor onze velgen gekregen en goede prijs voor de nieuwe. Aangezien we in de tijd dat we de afspraak hadden gemaakt en de uitvoering daarvan, 1 van onze velgen hebben beschadigd :( , waren we bang dat de deal niet door zou gaan. Maar ze waren zeer coulant, met een kleine aanpassing in de deal is het toch doorgegaan. Pluim voor Keram.
Verder zal ik snel een update van de velgen (mini + schoenen) plaatsen.
Greetz,
Syl
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jul 2008, 12:25

Djeez......van zuid holland naar Maastricht voor velgen ?? dan moeten ze wel errug goedkoop zijn geweest bij Keram !!!!!
SylM
One wheel wonder
One wheel wonder

28 jul 2008, 15:52

Che schreef:Djeez......van zuid holland naar Maastricht voor velgen ?? dan moeten ze wel errug goedkoop zijn geweest bij Keram !!!!!
Yep, zeer goede deal, bijna te mooi om waar te zijn. Daarom hadden we ook zoiets van 'er zit vast een addertje onder het gras'. Maar nee, zeer vriendelijk en vooral klantvriendelijk. Toch weer die limburgers he? Gelijk een gezellig weekendje bij mijn ouders gecombineerd (Sittard). Zij ook blij, want dan konden ze lekker op ons dochtertje passen :D
Brullie
4 op een rij!
4 op een rij!

30 jul 2008, 20:01

Welkom Sylm!!

Ook al ben je lang aanwezig, ik daarin tegen niet, toch een warm welkom!!!
Trouwens, je wagentje is vast een beauty! Klinkt iig super! Geniet ervan met dit mooie weer!!

Groet, Brullie (Hans)

Terug naar “Who are U?”