Heykes,

Stel je hier even voor.
Shadow_Breaker
GPc-0001

Heykes,

17 jul 2008, 13:34

Hey iedereen,

Ik ben hier nieuw, (anders zou ik hier geen nieuw topic beginnen)

Ik heb 3 weken geleden een 2dehandse Mini Cooper S Cabrio gekocht,
foto's en voorstelling van de wagen komen nog wel in het Show Your Ride topic.

Ik ben van België,
Ik woon in Lint, vlak bij Kontich (dat de meeste die de E19 nemen wel zullen kennen door de splitsing van 4 banen naar 2x2 waar dat 1 rijvak een afslag is, dit kunnen ze alleen in belgië maken zo'n situaties ;-) )

Ik heb al heel veel gelezen over mini's (mss meer dan dat ik heb zitten werken :-s )
Maar de sfeer zit er wel in.
Het is me ook al opgevallen dat alle mini rijders vrij chille en relaxe mensen zijn (natuurlijk weer met uitzonderingen)
en dat er een grote community sfeer is.

Ik werk als IT'er in zaventem,
dus als er vragen zijn ivm computers, ask away ;-)
aja voor mensen die een pc in de auto zouden willen inbouwen, daar wil ik gerust bij helpen, (voel ik daar een DIY aankomen???)

Mijn hobby's zijn Belichting (Discotheek, light shows), Tafelvoetbal, en op dit moment over mini's lezen, en in de toekomst zeker aan mini's werken ;-)

Groetjes, Shadow.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 jul 2008, 17:22

Awel manneke... gefeliciteerd met Uwe Minike, he. Skoon autooke.
Als alle Belgische politici nou ook in een Mini zouden rijden, zouden ze een stuk vrolijker zijn en zou de regering niet opnieuw zijn gevallen... wat een politiek zooitje. Philip de Winter... brrrrrrr en die ook zeker niet in een Minike, maar in een Dacia Sandero of zo...

Genoeg politiek; veel happy kilometers en hopelijk is de zon weer gauw terug. Wees voorzichtig met zonnebrand.

Groetjes en tulpen uit Amsterdam.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 jul 2008, 17:38