Heykes,

Stel je hier even voor.
Shadow_Breaker
GPc-0001

Heykes,

17 jul 2008, 13:34

Hey iedereen,

Ik ben hier nieuw, (anders zou ik hier geen nieuw topic beginnen)

Ik heb 3 weken geleden een 2dehandse Mini Cooper S Cabrio gekocht,
foto's en voorstelling van de wagen komen nog wel in het Show Your Ride topic.

Ik ben van België,
Ik woon in Lint, vlak bij Kontich (dat de meeste die de E19 nemen wel zullen kennen door de splitsing van 4 banen naar 2x2 waar dat 1 rijvak een afslag is, dit kunnen ze alleen in belgië maken zo'n situaties ;-) )

Ik heb al heel veel gelezen over mini's (mss meer dan dat ik heb zitten werken :-s )
Maar de sfeer zit er wel in.
Het is me ook al opgevallen dat alle mini rijders vrij chille en relaxe mensen zijn (natuurlijk weer met uitzonderingen)
en dat er een grote community sfeer is.

Ik werk als IT'er in zaventem,
dus als er vragen zijn ivm computers, ask away ;-)
aja voor mensen die een pc in de auto zouden willen inbouwen, daar wil ik gerust bij helpen, (voel ik daar een DIY aankomen???)

Mijn hobby's zijn Belichting (Discotheek, light shows), Tafelvoetbal, en op dit moment over mini's lezen, en in de toekomst zeker aan mini's werken ;-)

Groetjes, Shadow.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 jul 2008, 17:22

Awel manneke... gefeliciteerd met Uwe Minike, he. Skoon autooke.
Als alle Belgische politici nou ook in een Mini zouden rijden, zouden ze een stuk vrolijker zijn en zou de regering niet opnieuw zijn gevallen... wat een politiek zooitje. Philip de Winter... brrrrrrr en die ook zeker niet in een Minike, maar in een Dacia Sandero of zo...

Genoeg politiek; veel happy kilometers en hopelijk is de zon weer gauw terug. Wees voorzichtig met zonnebrand.

Groetjes en tulpen uit Amsterdam.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 jul 2008, 17:38

Hoi Shadow, ben heel benieuwd naar je cabbie, kom hem maar gauw eens showen op een meet, en voor leuke gadgets kom je gewoon de 26ste gezellie naar het Bredase. :))
Mickey
One wheel wonder
One wheel wonder

17 jul 2008, 20:08

Welkom hier, nu alleen nog wat beter weer voor je cabrio.......... :(
Mickey en Mini
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

17 jul 2008, 22:24

olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D leuk nog meer belgen, die houden de sfeer er altijd wel in :lol: :wink: iig alvast veel plezier met de mini en hier op het forum en wie weet tot meets

Greetz BigD
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 jul 2008, 22:58

BigD schreef:olla,

leuk nog meer belgen, die houden de sfeer er altijd wel in :lol: :wink:

Greetz BigD
Blegh, en de Amsterdammers dan? :cry:

Gelukkig ben ik niet zo'n chauvinistische Amsterdammer of zelfs chauvinistische Nederlander. Allereerst voel ik me Heelalbewoner. Enne.... neem me niet al te serieus... :)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

17 jul 2008, 23:14

Heb die cabrio een dikke maand geleden ook gaan bekijken toen ik er voorbij reed.

Mooie auto!!!! Veel plezier ermee :D
Shadow_Breaker
GPc-0001

18 jul 2008, 09:29

Blont-007 schreef:Hoi Shadow, ben heel benieuwd naar je cabbie, kom hem maar gauw eens showen op een meet, en voor leuke gadgets kom je gewoon de 26ste gezellie naar het Bredase. :))
Ik zou echt wel willen komen maar da ga ni lukken de 26ste, dan zit ik namelijk in lloret de mar met de mini, ik ga een fotoshootje doen in Barcelona ;-)
en vooral genieten van het cabrio weer daar :-D
AA-16V schreef:Heb die cabrio een dikke maand geleden ook gaan bekijken toen ik er voorbij reed.

Mooie auto!!!! Veel plezier ermee
ja k zag em staan en ben een kijkje gaan nemen, was direct verliefd :oops:
vooral de weinig voorkomende kleur vin k er echt mooi opstaan. 8)

en bedankt voor de hartelijk ontvangst ;)

Terug naar “Who are U?”