ik ben Robbin, ik kom uit heemstede (bij Haarlem) en de ride is de 'gewone' cooper (das de R50 als ik het goed heb) van me vader(waar eiegenlijk iedereen in rijd behalve hijzelf)

Het gaat om een bijna 4 jaar oude mini, (rood)paars met zwart dak en geblindeerde ramen. Verder zonnedakje en wat ik belangerijk vind: een lekkere stereo!!!!

Ik ben bij deze site gekomen door een vriend van me (thomas met een JCW) en dus dacht ik nou dan moet ik ook maar snel erbij komen...
Nou zoals ik zij, iedereen gebruikt dat ding, me broer om lekker in te scheuren, me moeder voor de boodschappen etc. en me zus om naar haar vriend te gaan... Zo kom je veel leuke dingen onderweg tegen, zoals een audi R8... Was me broer aan het rijden op de ring van Amsterdam, kom zo'n r8 langs... Wat denkt hij, ik ga erachteraan! Nou om een lang verhaal kort te maken, een gewone cooper tegen r8... Al snel kun je de audi niet meer zien

Zo waren er wel vaken leuke momenten, maar die volgen nog...
Wat blijven die kleine engelse (voor zover ze nog engels zijn sinds mini van BMW is) toch een toppertjes!!!!!

Nou wil iemand nog meer weten over, mij, onze cooper of wat dan ook, laat maar weten