Heey all!
Nou ben dus redelijk nieuw hier en dacht laat ik me maar ff voorstellen!
Moet nog mijn MINI Parking goed zetten krijg het nog niet voor elkaar maar geduld is een schone zaak!
Ben altijd gek op Mini's geweest maar nooit gedacht dat het me ooit zou lukken om eentje te kopen of dat ik er echt een ging kopen!! En nu EINDELIJK!
En wat rijd dat heerlijk zeg!
Voor mij is Mini beetje nostalgisch want toen ik nog in Ierland woonde ( kom nl uit Ierland ) ..Toen had mijn beste vriendinnetje haar moeder een Mini. Ze gaf het ook een naampje elke x als ze niet startte ( was dus een zij hehe ) ..Ging ze er echt lief tegen praten.. Zo van ..Darling take it easy just relax..We've got enough time ....Might be not your day but just relax and I will try again...And voila haha startte ze weer hoor...
Nou goed doet me beetje aan oude tijden van Ierland denken..
Vanaf nu vaste member off New Mini Club!
Greetings!
Lisa ( uit Amsterdam)
Introduction
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Olla,
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten
vind het altijd wel leuk om te lezen dat veel mensen toch altijd al wat met mini's hebben gehad
iig veel plezier hier op het forum en met de mini en miss eens tot meets
hier een pica van je kart

je hebt wel de mooiste kleur die er is
Greetz BigD
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten

hier een pica van je kart

je hebt wel de mooiste kleur die er is

Greetz BigD
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Lisa,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors