Wie is 2Funk ?

Stel je hier even voor.
2Funk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Wie is 2Funk ?

24 jul 2008, 20:17

Hello mensen,

Ik ben Michael.. aka 2Funk. Ik ben DJ van beroep en garçon in Carré willebroek als bijberoep.. ik ben 20 jaar. Mijn eerste auto was een MG F.. verjaardagscadeautje van de papa, allemaal leuk en wel.. mooie auto.. mooie tijden mee beleeft.. maar jammergenoeg viel dat arme ding uit elkaar. Ik heb namelijk in 2 jaar tijd 3 join de culassen aan mijn been gehad, een starter, 2 accidentjes, radiator, .. etc etc.. het hield maar niet op :)

En dan nu.. EINDELIJK.. beslist om een nieuwe auto te kopen.

Ik bij de garage Theo van Avondt in Jette een nieuwe Mini Cooper D van 2008 in het astroblack gekocht.. met een aerokit, chrome line int & exterieur, mooie brilliante cooper works velgen, rood leren sportinterieur, multifunctioneel stuur, parrot systeem, sportknop, chrome verstralers, .. enz enz.. ben er echt heel fier op! Hij staat echt lekker strak en sportief :)

Ik was met mijn MG F ook actief op een fan-forum.. en ben daar ook aan het modden gegaan.. ik heb een conversiekit van F naar TF gedaan (kan je vergelijken met een conversie kit, als deze bestaat voor mini, om van het oude mini interieur naar het nieuwe mini interieur over te gaan.. inclusief exterieur).. en ik had op mijn MG F ook een nieuwe luchtfilter, throtthlebody, .. etc etc :)

Dus.. ik denk wel dat jullie me regelmatig zullen zien verchijnen hier op het forum!! Als mini leek.. maar hopelijk kunnen jullie me vooruit helpen.. en wie weet kan ik binnenkort ook nog helpen :)

Groetjes...

PS : Pics van mijn mini komen binnenkort :)
MINI Cooper D (2008) - Astroblack
Aerokit, Chrome line int & ext, verstralers, brilliante cooper works velgen, rood leren sportinterieur
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

24 jul 2008, 20:43

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier op het forum en alvast met de mini en wie weet tot meets

Greetz BigD
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 20:44

Welkom en veel plezier met je MINI!
Gr Stein
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2008, 21:18

welkom hier op het forum Michael en veel plezier met modden. Wellicht zien we je een keer in de toekomst op een meeting verschijnen :D
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jul 2008, 08:49

Hi Micheal,

Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris

ps. ben erg benieuwd naar de pics, zo te lezen is het een super strakke bak
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jul 2008, 10:36

Klinkt allemaal als muziek in de oren... :mrgreen:

o ja welkom.. en veilige KMters.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jul 2008, 16:41

welkom hier, ben ook es beniefd om die kar te zien
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jul 2008, 02:11

welkom hier en ben benieuwd naar je Mini?

Have fun! :wink:

Terug naar “Who are U?”