Ik ben Michael.. aka 2Funk. Ik ben DJ van beroep en garçon in Carré willebroek als bijberoep.. ik ben 20 jaar. Mijn eerste auto was een MG F.. verjaardagscadeautje van de papa, allemaal leuk en wel.. mooie auto.. mooie tijden mee beleeft.. maar jammergenoeg viel dat arme ding uit elkaar. Ik heb namelijk in 2 jaar tijd 3 join de culassen aan mijn been gehad, een starter, 2 accidentjes, radiator, .. etc etc.. het hield maar niet op

En dan nu.. EINDELIJK.. beslist om een nieuwe auto te kopen.
Ik bij de garage Theo van Avondt in Jette een nieuwe Mini Cooper D van 2008 in het astroblack gekocht.. met een aerokit, chrome line int & exterieur, mooie brilliante cooper works velgen, rood leren sportinterieur, multifunctioneel stuur, parrot systeem, sportknop, chrome verstralers, .. enz enz.. ben er echt heel fier op! Hij staat echt lekker strak en sportief

Ik was met mijn MG F ook actief op een fan-forum.. en ben daar ook aan het modden gegaan.. ik heb een conversiekit van F naar TF gedaan (kan je vergelijken met een conversie kit, als deze bestaat voor mini, om van het oude mini interieur naar het nieuwe mini interieur over te gaan.. inclusief exterieur).. en ik had op mijn MG F ook een nieuwe luchtfilter, throtthlebody, .. etc etc

Dus.. ik denk wel dat jullie me regelmatig zullen zien verchijnen hier op het forum!! Als mini leek.. maar hopelijk kunnen jullie me vooruit helpen.. en wie weet kan ik binnenkort ook nog helpen

Groetjes...
PS : Pics van mijn mini komen binnenkort