Op zijn site staat dat hij open is van maandag tot vrijdag,daarom de vraag waarom hij morgen gesloten is ?peter schreef:Hoe komt wat?FilipXX schreef:Hoe komt het ?peter schreef:Nee.
Vraag het Beek
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is morgen 2e pinksterdag en daarom zijn ze gesloten. Aangezien ik Klaas van de week nog heb gesproken weet ik dus dat ze maandag dicht zijn.
Op onze site (van mijn werk) staat ook dat we van maandag t/m zaterdag open zijn maar daar staan ze morgen toch ook echt voor een gesloten deur.
Is dat in België anders?
Op onze site (van mijn werk) staat ook dat we van maandag t/m zaterdag open zijn maar daar staan ze morgen toch ook echt voor een gesloten deur.
Is dat in België anders?
- FilipXX
- Nieuwsgierig
Bericht
Is bij ons ook zo . Bedankt om te reageren
peter schreef:Het is morgen 2e pinksterdag en daarom zijn ze gesloten. Aangezien ik Klaas van de week nog heb gesproken weet ik dus dat ze maandag dicht zijn.
Is dat in België anders?
Is bij ons ook zo . Bedankt om te reageren

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je Klaas nodig hebben, vandaag is hij op Zandvoort, dus bellen heeft weinig zin. (Zeg ik om kwart over vier 's middags... Mosterd na de maaltijd voor velen)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
peter schreef:Waarom vraag je dan of ze morgen open zijn als je het zo goed denkt te weten?

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
WTF 2P5ycH0 schreef:Deze jongen gaat dinsdag bellen om afspraken te maken voor aan 2 MINI's te laten klussen
burn rubber not your soul

- jpben
- One wheel wonder
Bericht
(altijd baas boven baas he lol).
Hij zei al dat hij 's middags weg zou zijn naar het circuit als ik mijn coopertje weer kwam ophalen
Was vanmorgen bij hem, en heb hem zelfs nog gezien en gesprokenTijntjuh schreef:franklyn85 schreef:nou ik heb hem nog gesproken hoor hahaha hij had alleen HAAAAST
Ik heb 's morgens gebelt, en kreeg alle tijd van um

Hij zei al dat hij 's middags weg zou zijn naar het circuit als ik mijn coopertje weer kwam ophalen

- Ramniv
- One wheel wonder
Bericht
Een vraagje, als het goed is ben ik vanaf volgende week zaterdag de eigenaar van mijn eerste mini. Een cooper s uit 2005 met 163 pk. Nu zou ik alleen een chip willen en nog niet meer. Heeft dit nut? En wat zou de winst zijn?
Hoor het graag en van de goede verhalen die ik hier lees is er maar één zaak waar ik naar toe zou gaan.
Hoor het graag en van de goede verhalen die ik hier lees is er maar één zaak waar ik naar toe zou gaan.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors