Ik heb de afgelopen weken geprobeert de storing er weer in te krijgen maar dat lukt gelukkig niet.
Ben er echt super en goed geholpen en laat in het vervolg ook mijn onderhoud daar doen.
top hoor Beek

Lekkage bij thermostaathuis?Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.
Hele voorkant moet uit elkaar en vroeg of dit allemaal mogelijk was op 1 dag.
Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"
Heb er alle vertrouwen in
Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.werner schreef:Lekkage bij thermostaathuis?Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.
Ik quote Klaas nu even: "Inderdaad zal er veel af geschroeft moeten worden maar dat doen we 3 x per week ha ha"
Vanuit de auto gezien zit achter de kompressor het thermostaathuis tegen de cilinderkop aan.Dirkxke schreef:Nee, dat zou ik zelf kunnen maken.werner schreef:Lekkage bij thermostaathuis?Dirkxke schreef:Maandag gaat de mijne voor de 1ste maal binnen bij hun voor een waterlek achter de charger.
Het lijkt links achter de charger vandaan te komen.
Onze sponsors