HELP: Eventuele getuigen gezocht motorschade Tukkertocht
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Gisteren bericht gekregen dat mijn bezwaren verworpen waren, aan de reactie was te zien dat ze geen enkel argument ook maar enigszins bekeken hebben en dat ze volledig overtuigd zijn van hun gelijk.
Vandaag goed nieuws voor mij gelukkig, mijn managers hebben besloten dat het bedrijf dit verder uitzoekt en dat zij anders de kosten op zich nemen...dus ik hoef niet te dokken Oude manager mocht ik al, nieuwe ken ik nog niet maar mag ik nu ook al
**Fles bubbels op boodschappenlijstje voor vanavond zet
Goeie aanname Inloggen is best handig somsWoosh! schreef:Ik neem aan dat bovenstaande reactie van MiniCat zelf is
Gisteren bericht gekregen dat mijn bezwaren verworpen waren, aan de reactie was te zien dat ze geen enkel argument ook maar enigszins bekeken hebben en dat ze volledig overtuigd zijn van hun gelijk.
Vandaag goed nieuws voor mij gelukkig, mijn managers hebben besloten dat het bedrijf dit verder uitzoekt en dat zij anders de kosten op zich nemen...dus ik hoef niet te dokken Oude manager mocht ik al, nieuwe ken ik nog niet maar mag ik nu ook al
**Fles bubbels op boodschappenlijstje voor vanavond zet
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is zeker mooi nieuws!
Sowieso vind ik verzekeraars soms maar raar reageren.. inderdaad alsof ze er niet eens naar kijken..
anyway, ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Houden ze je daar wel van op de hoogte?
Sowieso vind ik verzekeraars soms maar raar reageren.. inderdaad alsof ze er niet eens naar kijken..
MiniCat schreef:Thanx chick
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Ow ja, heb wel nog aangegeven dat het mij een goed plan lijkt om de auto eens heel goed te laten nakijken door een onafhankelijke partij. Dooper is van 15-01-2009 en heeft behoorlijk veel problemen gehad:
- Roest onder de achterklep na enkele weken
- Roest na herstel weer terug in no time (nu wel opgelost inmiddels)
- Lijst met rammels in t interieur van hier tot Tokyo..zelfs voor een Mini is t veel
- Daklijsten lieten allebei spontaan los
- De koppeling aan gort in minder dan 25.000 km
- Waterpomp 'plus van alles eromheen' vervangen bij 25.000 km
- Er is glas gevonden bij schoonmaken van t interieur, ik heb nooit glasschade of glas gehad in de auto
Ik weet niet hoor , vind t wat erg veel voor zo'n jonkie, vooral omdat ik dr echt zuinig op ben en m zeker niet afrag.
- Roest onder de achterklep na enkele weken
- Roest na herstel weer terug in no time (nu wel opgelost inmiddels)
- Lijst met rammels in t interieur van hier tot Tokyo..zelfs voor een Mini is t veel
- Daklijsten lieten allebei spontaan los
- De koppeling aan gort in minder dan 25.000 km
- Waterpomp 'plus van alles eromheen' vervangen bij 25.000 km
- Er is glas gevonden bij schoonmaken van t interieur, ik heb nooit glasschade of glas gehad in de auto
Ik weet niet hoor , vind t wat erg veel voor zo'n jonkie, vooral omdat ik dr echt zuinig op ben en m zeker niet afrag.
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, zullen ze vast wel doen en anders blijf ik t zelf wel vragen. Ik vind het namelijk niet correct dat mijn bedrijf nu moet betalen. Voor hun is t natuurlijk een bedrag van niks maar het gaat om het principe vind ikWoosh! schreef:Dat is zeker mooi nieuws!
MiniCat schreef:Thanx chick
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi Cat, goed nieuws dat het jou geen kosten geeft.
Mocht jouw werkgever nog info of expertisebedrijven willen weten die een second opinion kunnen geven, dan laat je het mij maar weten. Ik heb wel contacten in die wereld.
Geniet van de bubbels!
Mocht jouw werkgever nog info of expertisebedrijven willen weten die een second opinion kunnen geven, dan laat je het mij maar weten. Ik heb wel contacten in die wereld.
Geniet van de bubbels!
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Volgens mij een maandagochtend mini..
Ik was inderdaad met wok toen ik je zag staan.
En inderdaad toen tegen je zei dat het je koppeligsplaten waren. Need help pm me maar.. komt vast goed
Ik was inderdaad met wok toen ik je zag staan.
En inderdaad toen tegen je zei dat het je koppeligsplaten waren. Need help pm me maar.. komt vast goed
- MINIchica
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Minicat,
Wat een ontzettende toestand...dacht je dat het allemaal naar behoren opgelost zou zijn voor je, krijg je dit weer!
Mocht je nog getuigen nodig hebben voor een verklaring, je weet ons te vinden he
We hebben een beste tijd achter je gereden en we reden nog geen eens 50 km p/u op de route omdat we er een leuk tochtje van wilden maken en geen ratrace.
Nu maar hopen dat je werkgever eruit komt met de leasemaatschappij. Zie je vrijdag!
Wat een ontzettende toestand...dacht je dat het allemaal naar behoren opgelost zou zijn voor je, krijg je dit weer!
Mocht je nog getuigen nodig hebben voor een verklaring, je weet ons te vinden he
We hebben een beste tijd achter je gereden en we reden nog geen eens 50 km p/u op de route omdat we er een leuk tochtje van wilden maken en geen ratrace.
Nu maar hopen dat je werkgever eruit komt met de leasemaatschappij. Zie je vrijdag!
Onze sponsors