[Twente] Zaterdag 21 Mei Tourrit voor het goede doel

WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

[Twente] Zaterdag 21 Mei Tourrit voor het goede doel

31 mar 2011, 16:36

Even een sleur en pleur:

Op zaterdag 21 mei 2011 staat er een gehandicapten tourrit gepland van Almelo naar "De Waarbeek" in Hengelo. Het is de bedoeling dat er een grote groep oldtimers/motoren/aparte voertuigen (waaronder getunede auto's) geregeld wordt, waar overal één iemand naast kan zitten (motor met zijspan bijvoorbeeld). Alleen een motor is ook oke hoe meer ho...e beter begreep ik.

Vertrek is vanaf Almelo vanaf het Rembrandtveld. In collonne wordt er dan gereden naar Hengelo (onder politie begeleiding en exact schema met tijden volgt). De gehandicapte kinderen spelen dan lekker in De Waarbeek, maar wij als autoliefhebbers/motor/oldtimerliefhebbers maken er dan gewoon een leuke meeting van. Frisdrank, broodjes, koffie, snacks etc. wordt geregeld! Alles wordt betaald door sponsoren.

Aan het eind van de dag is het de bedoeling terug te rijden in collonne naar Almelo. Het is de bedoeling rond 16.00 uur terug te zijn in Almelo.

De vraag is dus of jij het leuk vindt om hieraan mee te doen! Het is als het ware voor het goede doel. Het is dus geen reguliere meeting zoals gewoonlijk. Maar wel een gezellig dag!

Als je je opgeeft, stuur dan even je telefoonnummer door via de PB/PM, zodat deze bekend is bij de organisatie. En ajb als je je opgeeft haak dan niet op het allerlaatste moment af en kom dan ook opdagen! De organisatie sprak over ongeveer 50 kinderen = ongeveer 50 voertuigen. Plaats ook even een foto van je voertuig in het topic, zodat we weten wie en wat er komt dat is wel zo leuk.

Ik hoop dat ik/de organisatie op jullie kan rekenen.

UPDATE:

Vanavond infoavond gehad en met het bestuur gepraat. In grote lijnen is alles zoals ik zei. Voor de mensen met drempelvrees, er zijn slechts 1 of 2 drempels om bij 't Veurbrook te komen. Dit valt reuze mee en ik kan er ook zat overheen. Dit zou tzt bekend worden gemaakt door middel van een kaartje.
Er zijn zo'n 50 auto's/motoren/oldtimers die zich hebben opgegeven.

Het enige nadeel is de opkomst zelf. Er zijn 60 gehandicapte kinderen in die wijk. Er hebben zich er pas 7 opgegeven. Oke de flyers zijn er nog niet zolang uit, maar we verwachten rond de 15-20 aanmeldingen.

Het is dus geen grootschalig evenement, maar klein en hopelijk perfect. Niet iedereen zou dus een kind bij hem of haar in de auto krijgen. Echter gaan ook broertjes en zusjes mee dus die kunnen evt ook plaatsnemen voorin naast iemand.

Wat ik wil weten van de mensen die meegaan, wat zij leuk/leuker vinden: daar die 3 uurtjes een meeting houden, beetje kletsen etc. Of zijn er mensen die een puzzelrit willen rijden (kan prijs mee verdiend worden). Kan ook beiden omdat we zat auto's hebben. Kunnen nog steeds meer bij komen!! Geef je dus op, hoe meer hoe beter en hoe leuker het is voor die kinderen om allemaal dikke bolides te zien staan!!
Graag aangeven wat je een leuk idee vindt, de organisatie staat hier open voor en ik ben het doorgeefluik als het ware.

Oke de terugreis hoogstwaarschijnlijk zitten de kinderen weer bij ons in de auto's en rijden we terug naar het Veurbrook waar we patat en dergelijke gratis kunnen eten. Er zal muziek zijn e.d. wat ik begreep en eind van de middag is de dag dan afgesloten.

Dus zijn er nog mensen die zich aan willen melden, graag naam en telefoonnummer en een foto sturen naar mijn inbox. (foto mag hier geplaatst worden).

Bedankt! En tot 21 mei. Voor die tijd krijgen jullie uiteraard nog informatie over de exacte tijden etc.
Furr
One wheel wonder
One wheel wonder

04 apr 2011, 19:48

Bedankt Wok voor het plaatsen!

Kom op mensen! Geef je op ajb! :D We hebben nu zo'n 27 auto's die zeker komen, maar dat kan zeker meer worden!! Hoop dat enkelen van jullie je opgeven om de gehandicapte kinderen plezier te bieden. Mocht je geen kind in je auto willen, geen probleem (als het daar op vast zit ;) ).

OPC Noord had zich opgegeven maar afgehaakt, dus we hebben zeker nog wel wat leuke gestylde auto's nodig!! :D
Furr
One wheel wonder
One wheel wonder

05 apr 2011, 20:51

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Terug naar “Events 2011”