22 mei 2011: Mini's 4 Kids tourrally

A & A
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sellingen
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 feb 2011, 20:37

22 mei 2011: Mini's 4 Kids tourrally

13 mar 2011, 11:22

Aangezien ik vriendelijk doch dringend het verzoek heb gekregen om deze mail, die ik ruim een week geleden gekregen heb, hier te plaatsen geef ik hier graag gehoor aan want het is een heel leuk initiatief :P Helaas lukt het mij niet om het Antwoordformulier hier ook te plaatsen maar je kunt allicht een mailtje sturen naar Laura de Vries met de opmerking dat je graag mee wilt doen en een aanmeldformulier toegestuurd wilt krijgen.
Laten we een lach op de gezichten van die kinderen toveren dus mensen geef je massaal op! :D


Beste MINI rijders,

Op zondag 22 mei a.s. organiseren wij een Mini’s for Kids tourrally, een sprankelende dag om zieke kinderen te laten stralen! In samenwerking met het Martini Ziekenhuis in Groningen willen we chronisch zieke kinderen een onvergetelijke dag bezorgen. Voor dit mooie evenement vragen wij uw hulp.

De rit start bij Martinistad in Groningen en gaat dan via mooie weggetjes en leuke opdrachten richting Drenthe waarbij een ziek kind, meestal samen met een begeleider of broertje/zusje, u vergezelt in uw MINI. Vanaf de achterbank van uw MINI beleven deze kinderen een unieke dag waarbij ze hun zorgen even kunnen vergeten.

Natuurlijk zijn de voorbereidingen in volle gang en wordt er nog gewerkt aan het definitieve programma maar we kunnen wel alvast een globale planning geven. We starten de dag rond 11.00 uur. Na het inchecken en een kopje koffie gaat de rit van ca. 100 km van start, waarbij we verschillende opdrachten, leuke stops en grappige zaken tegenkomen. Voor de lunch wordt gezorgd. Rond 16.30 uur zal iedereen weer terug zijn en kunnen we de ervaringen onder het genot van een hapje en drankje bespreken.

Wilt u meedoen met uw MINI en een prachtige en onvergetelijke rit maken? Vul dan het bijgevoegde antwoordformulier in. Dit kunt u voor 15 maart naar dit e-mailadres terugsturen of faxen (zie onderstaand nummer).

Kunt u niet meedoen en heeft u wel een goed idee of op een andere manier een bijdrage verzorgen dan horen we dit graag!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Laura de Vries. Onderstaand vindt u de gegevens. Vanzelfsprekend houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen en het programma!

Hopelijk tot 22 mei!


Hartelijke groet,


Laura de Vries

minis4kids.nl



Martinistad MINI

Kieler Bocht 13

9723 JA Groningen



T 050-5717273

F 050-5735368

M 06-27055064

E [email protected]

W www.martinistadmini.nl
A & A
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sellingen
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 feb 2011, 20:37

13 mar 2011, 11:32

Heb net een topic aangemaakt, bedankt dat je mij er even op aansprak, doe het met alle plezier :D

Groetjes Astrid.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

13 mar 2011, 12:02

Op naar Groningen want dit soort events zijn altijd genieten voor iedereen. :yeah
TBL doet mee. :D

( Astrid :icon_top: )
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

17 mar 2011, 23:32

Ga ik alleen. :shock:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

18 mar 2011, 09:45

Hm, ik het dit topic even gemist. Ik ga meteen even checken of ik kan!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

18 mar 2011, 13:10

ik denk dat ik ook ga. 8) Het is wel heel ver rijden maar dat heb ik graag over voor een goed initiatief. : :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 280
Lid geworden op: 08 nov 2007, 08:51

18 mar 2011, 14:30

Heb me ook aangemeld.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

18 mar 2011, 23:15

Voor wie nog wilde gaan. :shock:

Omdat de datum al verstreken was toen ik me ging aanmelden heb ik een mail naar de organisatie
gestuurd. Vandaag de onderstaande reactie gehad.

Dag Wim,

Bedankt voor je enthousiasme en leuke mail! We hebben op dit moment al veel deelnemers,
allemaal eigen klanten die het ook een heel mooi initiatief vinden.
Dit is de eerste keer voor ons dat we dit doen en het is hartverwarmend wat voor reacties we krijgen en
hoeveel mensen zich direct hebben aangemeld!

We zijn op dit moment met de aanmeldingen van de kinderen bezig en kijken of we de rijders en kinderen
een beetje op een gelijk aantal kunnen krijgen. Vooralsnog hebben we minder kinderen dan berijders.
We stoppen nu dus ook eerst met nieuwe aanmeldingen maar we maken wel een “wachtlijst”.
Ik zou je hier graag op willen zetten, als je dit wilt!

Hartelijke groet,
Laura
de Vries

Geweldig dat er al zo veel belangstelling is. :D
Dus aanmelden hoeft eigenlijk niet meer. :cry:

Ik denk niet dat ik op de wachtlijst wil want ik moet de datum zolang vrijhouden en straks ben ik het
enige NewMINIclub lid tussen allemaal onbekende Lease rijders. :wink:

Dus A & A, wheeler. Marcel en works915 trek je plan en geef je op voor Swetterhage. :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
A & A
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sellingen
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 feb 2011, 20:37

18 mar 2011, 23:46

Toen ik die mail kreeg heb ik me gelijk aangemeld, ben nu ook erg benieuwd of ik mee doe of ook op een wachtlijst sta (ben ook geen klant van Martinistad en derhalve dus ook geen leaserijder 8) Hou jullie wel ff op de hoogte oke?
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 mar 2011, 10:40

Jammer, maar toch een grote pluim voor de organisatie om dit uit te zetten. Wanneer ze toch meer Minis kunnen gebruiken , moeten ze dat maar melden.

Ik herinner me een soortgelijke dag, waarbij er heel veel auto's en nét genoeg passagiers beschikbaar waren. Dat gaf ook al wat onrust, dus ik heb respect voor het standpunt van de organisatie vwb "wachtlijst".


Swetterhage staat sowieso in de kalender bij mij.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

19 mar 2011, 13:19

Hmm, ik heb Laura deze week gemaild maar nog niks gehoord.

Ik wacht haar e-mail nog even af, zet de datum sowieso ovb in mijn agenda. Ik ben dat weekend in Leeuwarden dus Groningen is niet te ver weg. Je zal zien dat straks de hele reserverlijst moet komen opdraven omdat de rest heeft afgezegd :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
A & A
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Sellingen
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 feb 2011, 20:37

27 mar 2011, 12:05

Ik heb gisteren een mailtje gehad, ik mag deelnemer zijn aan de rally! :D Ook is de site nu in de lucht en daarin staat dat ze het een hele leuke verrassing vonden dat over de rally een topic is aangemaakt op deze forum. Da's toch leuk om te horen nietwaar? 8)
Ik zou zeggen, neem zelf ff een kijkje: www.minis4kids.nl
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini
Locatie: Groningen
Berichten: 674
Lid geworden op: 09 mei 2007, 21:02

18 apr 2011, 17:42

Zag het te laat, heb nog contact gehad met Laura.
Ik sta nu op de wachtlijst, kijken wat het zal worden. Hoop wel dat ik ook mee mag rijden. Ik zie de kinderen wel in hun bedje liggen en als je ze op deze manier wat leuks kan laten beleven is dat zeker leuk om te doen. Fr. Afwachten dus ....
Dus wellicht ben je niet de enige clublid Astrid

Gr. Kim
Afbeelding

Terug naar “Events 2011”