30-10-2011: MINI'S in the BUSH 3 - Treintjes
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom niet...? Zijn wel maar met een paar man...Alex schreef:Treintje vanaf Nijmegen / Venray lijkt niet te lukken...![]()
Dan moet ik zelf naar Apeldoorn rijden..
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nog geen reactie gehad...franklyn85 schreef:komt puss dan nog....GreyCooperS schreef:Koen en Tijntjuh...zullen we met zn drieën richting utrecht rijden, vanaf Rijwijk?
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
Ach ik ben er ook bij hoor, mini one benzine met 90 pk, no worries gaat om de lol en je minispirit toch??
Kristiaan schreef:Pak van m'n hart. Al weer wat stress minder. En zolang we in de werken zitten, merkt niemand dat m'n One D met 90pk en 4 man erin, een pak trager is dan gemiddeld elke andere Mini aanwezig!
Ach ik ben er ook bij hoor, mini one benzine met 90 pk, no worries gaat om de lol en je minispirit toch??
- Alex
- 4 op een rij!
Bericht
@daveke
Je kunt ook bij beuningen aansluiten. Die Mac is niet zover weg, je komt er bijna langs. Ik kom zelf ook via de A50 vanuit Eindhoven en draai dus even de A73 op en na een paar kilometer weer eraf, en je bent er...Ik denk dat het misschien 8 km om is...
Oja, moeten we even over die parkeerplaats heen rijden bij die Texaco of kom je naar Beuningen? Zorg dat je ook een walkie-talkie hebt op kanaal 3 dan zal ik wel een gil geven als we in de buurt zijn van die parkeerplaats als je wilt..
Je kunt ook bij beuningen aansluiten. Die Mac is niet zover weg, je komt er bijna langs. Ik kom zelf ook via de A50 vanuit Eindhoven en draai dus even de A73 op en na een paar kilometer weer eraf, en je bent er...Ik denk dat het misschien 8 km om is...
Oja, moeten we even over die parkeerplaats heen rijden bij die Texaco of kom je naar Beuningen? Zorg dat je ook een walkie-talkie hebt op kanaal 3 dan zal ik wel een gil geven als we in de buurt zijn van die parkeerplaats als je wilt..
- Kristiaan
- Be Mini
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky