As vrijdag Trouwstoet, laatste details pag 1

Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

11 jan 2011, 12:22

MiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg? :( :wink:

Ow en Peter, mocht je nog wel meegaan vrijdag kun je als je wilt ook met mij meerijden vanaf Rijswijk
Peter werkt tegenwoordig in Amsterdam Zuid, daarom bood ik aan hem eventueel daar op te pikken :)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 15:12

:( ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...

wat is de deadline om op te geven??
ik ga nog heel even kijken of ik misschien toch nog niet iets kan regelen op me werk... ;)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

11 jan 2011, 15:23

ik denk dat je vrijdag Walter niet hoeft te bellen :mrgreen:
Dan neemt die toch niet op >) :P
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 16:15

Woosh! schreef:ik denk dat je vrijdag Walter niet hoeft te bellen :mrgreen:
Dan neemt die toch niet op >) :P
scheelt; ik heb zn nummer niet eens... :lol: maar komt wel goed denk ik ;)
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jan 2011, 16:50

mini cabrio schreef::( ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...

ik ga nog heel even kijken of ik misschien toch nog niet iets kan regelen op me werk... ;)
Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag??? :mrgreen:
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 jan 2011, 17:16

Check pagina 9:

Mocht je het op de dag zelf niet redden, zelf ben ik niet bereikbaar maar de ceremoniemeesters wel (Lotte: 06 12447750 of Seline: 06 41924944)

Denk dat je ook naar hun kan bellen als je toch wel gaat.
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jan 2011, 17:19

MiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg? :( :wink:

Ow en Peter, mocht je nog wel meegaan vrijdag kun je als je wilt ook met mij meerijden vanaf Rijswijk

Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 17:25

MiniCat schreef:
mini cabrio schreef::( ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...

Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag??? :mrgreen:
was het maar zo... :mrgreen: ik ben de enige die er wel wat doet geloof ik... :roll: :P

Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man :shock: :lol:

@ martin; ik hoop het morgenavond uiterlijk te weten ;)
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jan 2011, 17:39

Wimvs schreef:

Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?
Volgens de routeplanner via de N206 maar A44 kan ook, wat zou voor jou eventueel t makkelijkste zijn?

mini cabrio schreef:
MiniCat schreef:

was het maar zo... :mrgreen: ik ben de enige die er wel wat doet geloof ik... :roll: :P

Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man :shock: :lol:

Nou, de afgelopen maanden liep er in de toren ook nog wel iemand rond te racen op dr vrije vrijdagen :s

En ja, ik geloof dat ie wel gewassen mag worden ja :mrgreen: (al geloof ik niet dat er ook maar 1 Mini vrijdag schoon aankomt als ik t weerbericht zie :cry: )
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 17:51

ben ik blij dat die van mij niet PW is.... :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 19:19

MiniCat schreef:
Wimvs schreef:

Volgens de routeplanner via de N206 maar A44 kan ook, wat zou voor jou eventueel t makkelijkste zijn?

mini cabrio schreef:
MiniCat schreef:

Nou, de afgelopen maanden liep er in de toren ook nog wel iemand rond te racen op dr vrije vrijdagen :s

En ja, ik geloof dat ie wel gewassen mag worden ja :mrgreen: (al geloof ik niet dat er ook maar 1 Mini vrijdag schoon aankomt als ik t weerbericht zie :cry: )

Haha ja ik heb je inderdaad ook een paar keer op vrijdag zien staan... wat was er trouwens met je side scuttle gebeurd? Zag dat je een paar weken zonder dat roostertje erin heb gereden... :?
Maar het zou best kunnen dat er niks schoon blijft...... :?
Ik houd hoop dat ik me dakkie gewoon open kan gooien.... :lol: als ik kan komen...
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2011, 20:13

Ik heb er zin in! Hopelijk heb ik nog even tijd de auto te wassen, zit helaas van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op het werk... gelukkig is ie zwart ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jan 2011, 20:23

N206, dan was ik de mini van te voren even bij me ouders in De Zilk.
vanuit daar kunnen we dan mooi binnendoor.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 21:30

er is geen deadline en een witte cabrio is altijd welkom....... :roll: dussss kom maar op!

(elke MINI is welkom overigens)
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,

Terug naar “Events 2011”