Wel gezamenlijk wat eten of niet ??
Dan volgt natuurlijk de vraag....waar ???

Zijn vast wel wat leuke restaurants te vinden in die omgeving

Voorstel: Rond 08.15 uur verzamelen bij de 'Lichtmis" lijkt me een mooie tijd. Dan rijden we rond 8.30 uur richting assen. Is vanaf daar ongeveer 45 minuten rijden naar het circuit.MartinG schreef:Spreken we nog of bij de Lichtmist\mast en hoe laat?
Prima!chosenfew106 schreef:Voorstel: Rond 08.15 uur verzamelen bij de 'Lichtmis" lijkt me een mooie tijd. Dan rijden we rond 8.30 uur richting assen. Is vanaf daar ongeveer 45 minuten rijden naar het circuit.MartinG schreef:Spreken we nog of bij de Lichtmist\mast en hoe laat?
Het adres:
Wegrestaurant De Lichtmis
Hermelenweg 190
8028 PL Zwolle
Berry M schreef:Voor de mensen uit het noorden, en die over de afsluitdijk komen, denk ik nog steeds dat 't het beste is om bij Beilen af te spreken... Dat is maar 17 kilometer vanaf het circuit, en dan komen we daar gegarandeerd als één groep aan. En dan rond 09:00 afspreken.
Ik ga me best doen om er op tijd te zijn........chosenfew106 schreef:Voorstel: Rond 08.15 uur verzamelen bij de 'Lichtmis" lijkt me een mooie tijd. Dan rijden we rond 8.30 uur richting assen. Is vanaf daar ongeveer 45 minuten rijden naar het circuit.MartinG schreef:Spreken we nog of bij de Lichtmist\mast en hoe laat?
Het adres:
Hermelenweg 190
8028 PL Zwolle
Laat je bed het maar niet horenfranklyn85 schreef:Ik ga me best doen om er op tijd te zijn........chosenfew106 schreef:Voorstel: Rond 08.15 uur verzamelen bij de 'Lichtmis" lijkt me een mooie tijd. Dan rijden we rond 8.30 uur richting assen. Is vanaf daar ongeveer 45 minuten rijden naar het circuit.MartinG schreef:Spreken we nog of bij de Lichtmist\mast en hoe laat?
Het adres:
Hermelenweg 190
8028 PL Zwolle
Onze sponsors