franklyn85 schreef:WASBOXEN
www.jordancarwash.nl
website: www.jordancarwash.nl e-mail: [email protected]. Jordan Carwash Haarlem Costa Del Sol 190 (Winkelcentrum Schalkwijk) 2037 AR HAARLEM ...
Jep, ikke.Deniz schreef:Ik ga ook naar de Clubcarwash denk ik, is op de route. Daar meeten iemand?
ikke ook. Probeer er om 13.00 uur te zijn. Moet net gaan lukken. Kinderen om half 1 ophalen van school en thuis droppen en dan direct door naar de Clubcarwash (wat een fijne naam ook....the blue lobster schreef:Jep, ikke.Deniz schreef:Ik ga ook naar de Clubcarwash denk ik, is op de route. Daar meeten iemand?![]()
Als ik zeg 20 minuten naar de lokatie vandaar, zit ik dan goed Ossie / MINIchica.
Auto wassen 20 minuten, dus plan ik daar te zijn om 13.00 uur.
(2 uur Apeldoorn - Overveen) 11 uur van huis.
Wim, het is ongeveer 10 minuten van de Club Carwash naar de Orangerie. Neem even uitgebreid de tijd om je MINI te wassen en dergelijke daar (zeker de eerste keer). Zou daar rustig een half uurtje voor uittrekken, zodat het ook allemaal streeploos schoon wordtthe blue lobster schreef:Jep, ikke.Deniz schreef:Ik ga ook naar de Clubcarwash denk ik, is op de route. Daar meeten iemand?![]()
Als ik zeg 20 minuten naar de lokatie vandaar, zit ik dan goed Ossie / MINIchica.
Auto wassen 20 minuten, dus plan ik daar te zijn om 13.00 uur.
(2 uur Apeldoorn - Overveen) 11 uur van huis.
Ja jij woont er in de buurtOssie schreef:franklyn85 schreef:WASBOXEN
www.jordancarwash.nl
website: www.jordancarwash.nl e-mail: [email protected]. Jordan Carwash Haarlem Costa Del Sol 190 (Winkelcentrum Schalkwijk) 2037 AR HAARLEM ...
Das 50 mtr van mijn huis af, ik zou liever toch naar 'Clubcarwash' in de Waarderpolder gaan, deze is veel beter en moderner. Zelfs ik rij daar voor om.
Ik zag staan dat je ze op de dag zelf ok ke krijgen alleen degene die al lang wisten dat ze konden, hebben er een opgestuurd gekregen......mini cabrio schreef:Oke, ik weet dat er ergens op het forum een foto staat waar ik nogal ongewone kleding aan heb voor een themafeest van me hockey vereniging
, maar dit gaat zelfs mij te ver...
![]()
Back on topic;
Worden er trouwens vrijdag nog lintjes uitgedeeld door de ceremoniemensen? Of is er op een andere manier aan te komen?
Onze sponsors