MINI United Save the date!! MINI United 2011 takes place August 26th to 28th in the South of France. Clear your calendar now and share the news! Get United!
dat weet ik maar alle nieuws is welkom toch. Zo bouwen we de spanning op en houden dit topic levendig. Ik zie ons al allemaal echter elkaar naar het zuiden rijden. Ik twijfel nog wel over Crossing Alps omdat ik vóór 20 februari moet aangeven of ik mee ga en dat is voor mij nog niet duidelijk als ik nog niet weet waar MU 2011 wordt gehouden.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Zit net ook ff op het web te speuren naar accommodatie in die regio. Dat gaat nog wel een uitdaging worden. Je zit ten eerste in het hoogseizoen en ten tweede in een echte vakantieregio. Accommodatie zoasl ik nu zie alleen te huur voor een week of je moet in een kostbaar hotel gaan zitten. Silverstone was destijds voor de overnachtingen een betere locatie.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
als dat laatste het geval is dan gaat het inderdaad wel lukken. Wij hebben ooit speciaal voor de Mini een klein tentje en 2 kleine vouwstoeltjes gekocht. En anders kopen we daar gewoon een paar kratjes Grolsch en bouwen daar een bank van.