Schrijf mij ook er maar bij op de lijst, heb vorig keer ook mee gedaan, was toen goed georganiseerd.
De foto wedstrijd geeft er een mooi element aan de rit.
groeten gb2007 (Guus)
30-10-2011: MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
OK misschien een stomme vraag maar dit lijkt me zo leuk om een keer te doen. Hoe werkt dit verder heb het nog nooit gedaan, krijg je een route beschrijving en is het dan gewoon relaxed een leuke route rijden of zoiets?
New at this heb mijn mini nog geen jaar, maar ik zou me graag eens vergapen aan al het moois dat ik hier op het forum langs zie komen naar dan in het echie.
Sandra
New at this heb mijn mini nog geen jaar, maar ik zou me graag eens vergapen aan al het moois dat ik hier op het forum langs zie komen naar dan in het echie.
Sandra
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
yep, gewoon aanmelden en zorgen dat je op tijd in Apeldoorn bent. Of eerst ergens afspreken (zie andere topic treintje Bushrit) en in treintje aankomen in Apeldoorn. routebeschrijving krijg je en dan een superroute rijden met andere Minioten.Skyjack schreef:OK misschien een stomme vraag maar dit lijkt me zo leuk om een keer te doen. Hoe werkt dit verder heb het nog nooit gedaan, krijg je een route beschrijving en is het dan gewoon relaxed een leuke route rijden of zoiets?
Sandra
- Cooper_S_Cabrio
- One wheel wonder
Bericht
Lijkt me leuk. Zet mij ook maar op de lijst. Kom samen met mijn zoontje. Hoop wel dat ik achter iemand aan kan rijden. Zie mijn zoontje namelijk nog niet de route voorlezen
gr
Andre
gr
Andre
2005 Mini Cooper S Cabrio 2013 Mini Countryman JCW
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Nog 6 dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Vanavond samen met Wim de route narijden en de laatste puntjes op i zetten en dan
kan het route boekje geprint worden , hebben ze bij Dusseldorp ook weer wat te doen
En dan zaterdag de laatste keer de route rijden en dan zijn wij er klaar voor en jullie ????

kan het route boekje geprint worden , hebben ze bij Dusseldorp ook weer wat te doen

En dan zaterdag de laatste keer de route rijden en dan zijn wij er klaar voor en jullie ????

Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Leuk Raymond, Werner en Andre.
Straks gaan we ff de "NIGHT BUSH" rijden.
De kappen zijn al van de lampen.
(ff kijken of we hier wat van kunnen vastleggen)

Straks gaan we ff de "NIGHT BUSH" rijden.

De kappen zijn al van de lampen.

(ff kijken of we hier wat van kunnen vastleggen)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors