dacht dat wij dr nog wel hadden.. maar die zijn een keer met wateroverlast gesneuveld hoorde ik net

mag ik die bij deze van je lenen?MINIchica schreef:Neem tevens twee walkietalkies mee dus als iemand er nog 1 nodig heeft dan hoor ik het wel.
MINIchica schreef:Ik ben er definitief bij (+bijrijder)!!!!! Was twee jaar geleden m'n allereerste MINI-rit dus wilde deze editie zeker niet missen, ook al is het niet meer met m'n eigen zwarte monster!![]()
Neem tevens twee walkietalkies mee dus als iemand er nog 1 nodig heeft dan hoor ik het wel.
Misschien dat ik aansluit bij het treintje bij Palmpol.... tot zondag!
je gaat toch niet naar de open dag van de IVA he??stefan740 schreef:Zitten zaterdag al in Driebergen, anders waren van de partij geweest in Venray
Utrecht, zie het andere topicKristiaan schreef:Ik kan vrij zeker zijn dat ik meega. Incl. de vriendin en de kindjes. 't Heeft me een week de heilige vriend uithangen gekost, maar dat heb ik er wel voor over. :-)
11u in Apeldoorn. Begint er ergens een treintje tussen Antwerpen en Apeldoorn?
voeg dat even toe in dat topic, dan kan ik dat bijhouden in de eerste post..audissimo schreef:Heb voor een treintje gevraagd vanuit het zuiden. Voorlopige verzamelplaats : Texaco "De romeinse put" langs de a73 bij Venray.
Onze sponsors