maar gefixt

is het te verwarrend voor je Peter, die twee bijna dezelfde topic namen?

Da's goed hoor! Moet je even naar me toe komen voorafgaand aan de rit! Rode Mini Cooper S (R53) met wit dak zonder clubstickerBMX schreef:mag ik die bij deze van je lenen?MINIchica schreef:Neem tevens twee walkietalkies mee dus als iemand er nog 1 nodig heeft dan hoor ik het wel.
TOP!MINIchica schreef:Da's goed hoor! Moet je even naar me toe komen voorafgaand aan de rit! Rode Mini Cooper S (R53) met wit dak zonder clubstickerBMX schreef:mag ik die bij deze van je lenen?MINIchica schreef:Neem tevens twee walkietalkies mee dus als iemand er nog 1 nodig heeft dan hoor ik het wel.
Hey, heb je een nieuwe MINI???MINIchica schreef:Da's goed hoor! Moet je even naar me toe komen voorafgaand aan de rit! Rode Mini Cooper S (R53) met wit dak zonder clubsticker
hoop dat de weersverwachting zo blijft (of beter wordt!)Senna Da Silva schreef:Nog 4 dagen !!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drempels zijn mijn grootste zorg niet, maar als ik het subject bekijk van de fotowedstrijd ed was ik aan andere dingen aan het denkenthe blue lobster schreef:@ GeoBem007 en alle Low-Drivers.
We hebben helaas een klein aantal drempels in de route niet kunnen voorkomen.
Maar in het routeboek worden deze extra goed aangegeven.
Met wat oplettendheid kom je er prima overheen.
Onze sponsors