Gum'ball 3000 - MINI Edition - Summer 2011 (tijdelijk)

Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

04 mei 2010, 21:58

heb weer even topic bij zitten lezen, gaat lekker zo...

wat mij betreft enkel Mini en NewMINIclub leden! sorry voor de rest :p

paar goede suggesties gezien, maar heb zelf ook nog wat ideeen, namelijk

rally aan een goed doel verbinden! dat geeft publiciteit en sponsoring
en op de hele tour even het dealernetwerk promoten zal BMW/Mini ook wel aanspreken lijkt mij.
Mss ook eens met Mini Nederland (of grote dealer) aan tafel gaan zitten voor een servicewagen/crew.
(beter mee verlegen dan om verlegen)

Is er iemand met een marketing achtergrond die met de sponsoring aan de slag kan/wil gaan?
Ik ga toch maar vast sparen :mrgreen:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 02:52

Martiio schreef:Super gaaf idee dit! Zet mij ook maar op de lijst :D
Net ff hele topic doorgelezen op de 2010 versie en zie dat jullie al erg goed bezig zijn! :mrgreen:
en idd deniz, beetje gumball style hoort er natuurlijk wel bij dan ;)
DrAtomic schreef:Knal mij er ook maar op, maarre wel een beetje met stijl hoor! Heb weinig zin in hostels en <3 sterren hotels, Sloeber Toer kan niet de bedoeling zijn. Enne elke avond party toch? Bring on the MiniBall 20011 :D
Hier ben ik het ook mee eens, denk dat de meningen hierover nog even verschillen. Maar ik vind dat het wel een beetje in de stijl van Gumball hoort, dus niet in al te goedkope hotels en hoeft ook niet elke avond gefeest te worden, maar in steden (afhankelijk waar overnacht wordt) als Praag, Wenen, Monaco en Parijs zou ik toch wel lekker willen feesten..

Anders wordt het al weer snel een niet al te veel zeggende rally.. Gumball spirit zou ik er persoonlijk dus graag in willen houden..
MR schreef:Tip: Rij niet door Duitsland of vraag clearance aan!

Daarnaast las ik een verhaal dat er van de week een club met Mini's in Canada is aangehouden... Hou er rekening mee da t ook in Europa kan gebeuren...
Rally is leuk, maar pas op want er zitten addertjes ont het gras. De politie is er niet heel blij mee en dat willen ze in bepaalde landen graag laten zien, waaronder Duitsland.
Thanks voor advies. Ik begrijp dat ze het liever niet hebben, maar ze kunnen ons moeilijk tegenhouden. Daarnaast zou ik het knap vinden als ze hier van op de hoogte zouden zijn in alle landen waar we doorheen gaan :)
Mats schreef:Ik ben het hier ook volledig mee eens. Ik heb anders ook het idee dat het een beetje uit de hand gaat lopen :D :P
Hier sluit ik me ook bij aan. Ik zou het echt exclusief willen houden voor de NewMINIClub. In mijn ogen is dat dus ook ex-MINI rijdens zoals Peter, Coen, Hans etc. etc. Zo groot zal deze groep waarschijnlijk ook niet zijn.
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 08:37

Het vorige topic (2010) is inmiddels omgezet naar een topic voor de testrun 2010. Graag horen wij daar de aanmeldingen en ideeën voor die rit zo snel mogelijk :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 mei 2010, 14:34

Ik zou de naam Gumball er uithalen want dat geeft richting 'Rennleitung' meteen een verkeerde indruk als je met stickers rondrijdt met die naam er op. NewMINIclub Takes Europe (met route) staat wat dat betreft een stuk vriendelijker. De rit blijft toch hetzelfde qua karakter ongeacht naam.

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 15:21

Wat berthil zegt.

Bovendien is een naam met een verwijzing naar gumball imo toch een slap aftreksel van "het echte werk" dus beter hangen we er een nieuwe naam aan waar de miniclub in verwerkt is.

vergeet alleen ff niet dat een hotelletje in monaco al snel 100,- p/nacht kost en een biertje 8,-.. avondje feesten kan dan hard gaan :lol:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 17:05

Naam in titel is tijdelijk mensen.
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

05 mei 2010, 18:04

Aldwin schreef:Is er iemand met een marketing achtergrond die met de sponsoring aan de slag kan/wil gaan?
Kan ik vanuit mijn netwerk leveren denk ik, met de nodige europeesche connecties die serieuze sponsoring nodig heeft.

Hier een logo idee (kijk door de uitwerking heen want dit alleen ff in elkaar geflanst met mspaint, aangezien ik geen photoshop skills heb en geen photoshop):

Afbeelding
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 18:56

DrAtomic schreef:
Martiio schreef:
Deniz schreef: Thanks! :icon_top: en fixed :oops: (anders tekenen we wel een scoop op je motorkap met een stift :P )
wel zwarte stift anders staat het niet bij de rest :P
Die scoop zagen we er toch ff gratis en voor niets in? :D
Jij moet je figuurzaag gewoon lekker thuis laten doc ;)

Zie dat jullie goed bezig zijn! Zal als spuitelf ook nog een keer zeggen dat ik ook vind dat we het excl. moeten houden voor newminiclub.

En tuurlijk is monaco duur.. maar hoevaak kom je in monaco om te feesten en hoeveel nachten willen we daar tukken? Denk dat we beetje kunnen kijken naar in welke stad we wat willen doen. Zouden dan kunnen korten op een hotel in een wat mindere "stap-stad" om dan in Monaco wel los te kunnen :mrgreen:

Just a thought :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 mei 2010, 19:04

Monaco hoeft niet zo duur te zijn, je moet gewoon ergens nabij in Frankrijk of Italië wat huren en even heen en weer karren, scheelt ook weer wat alcoholische consumpties. :)

Zelf heb ik eens een leuk huisje gehad in Frejus van waaruit je lekker via Cannes en Nice naar Monaco kan rijden. Bovendien ligt de Gorges du Verdon kloof daarachter, ook leuk om te rijden.

Afbeelding

Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 mei 2010, 19:11

Wat een leuk idee! Als we dit alleen voor NewMINIclub-leden (Incl. de mensen die op dit moment een ander merk rijden.) organiseren, en er geen slappe-Gumball-aftrek van maken, heb ik opzich wel belangstelling om mee te gaan...
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 20:30

Berry M schreef:Wat een leuk idee! Als we dit alleen voor NewMINIclub-leden (Incl. de mensen die op dit moment een ander merk rijden.) organiseren, en er geen slappe-Gumball-aftrek van maken, heb ik opzich wel belangstelling om mee te gaan...
Als het helemaal niks meer met Gumball te maken gaat hebben (waar volgens mij in eerste instantie het idee uit is ontstaan), dan moet ik het stokje overgeven denk ik. Denk dat er zo nu twee stromingen gaan onstaan qua voorkeur en invulling aan de rally.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 21:07

Deniz schreef: Als het helemaal niks meer met Gumball te maken gaat hebben (waar volgens mij in eerste instantie het idee uit is ontstaan), dan moet ik het stokje overgeven denk ik. Denk dat er zo nu twee stromingen gaan onstaan qua voorkeur en invulling aan de rally.
@ Deniz; je moet gewoon je ding doen!! Er zijn te veel meningen op het forum, je doet het nooit voor iedereen goed, swah!! So be it, mensen die je uiteindelijke idee niet leuk vinden, die gaan niet mee.

Het grote voorbeeld is de kalender van Ossie. Een kalender is nooit van de grond gekomen, Oscar heeft het opgepakt .. iedereen heeft ideeen gegooid, het moest allemaal anders, uiteindelijk heeft Oscar zijn eigen ding gedaan en er is toen een SUPER kalender uitgekomen!!

Deniz, doe je ding!!

marss
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

05 mei 2010, 21:13

Hmm Deniz dat zou jammer zijn,
maar ik denk niet dat er 2 stromingen zijn ontstaan maar nog een gebrek aan duidelijkheid!

mijn visie:
een rallye in Gumball 3000 style, dwz vastgestelde route maar iedereen met eigen rijstijl >) , sponsoring
en niet extreem low budget maar fatsoenlijke hotels en in aantrekkelijke steden ook ff uit je dak kunnen gaan!
maar we zullen om diverse redenen denk ik de asociatie met het toch redelijk asociale Gumball moet vermijden

Ik hoop dat dit ook de visie is van de NewMINIclub leden achter dit idee.

verder zijn er belangstellenden en ideeen genoeg zoals wel blijkt uit het topic en die moeten uitgewerkt worden.
Ossie
The Calendar Guy

05 mei 2010, 21:19

marss schreef: Het grote voorbeeld is de kalender van Ossie. Een kalender is nooit van de grond gekomen, Oscar heeft het opgepakt .. iedereen heeft ideeen gegooid, het moest allemaal anders, uiteindelijk heeft Oscar zijn eigen ding gedaan en er is toen een SUPER kalender uitgekomen!!

Deniz, doe je ding!!

marss
Echt tof dat er zo over gedacht wordt! :oops:

En Deniz, zeker je eigen ding vasthouden er is meer dan genoeg animo als ik zo mee krijg.

Zet mij ook maar op het lijstje, nog wel ovb, maar dat spreekt voor zich. :wink:
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 21:22

Ossie schreef:
marss schreef: Het grote voorbeeld is de kalender van Ossie. Een kalender is nooit van de grond gekomen, Oscar heeft het opgepakt .. iedereen heeft ideeen gegooid, het moest allemaal anders, uiteindelijk heeft Oscar zijn eigen ding gedaan en er is toen een SUPER kalender uitgekomen!!

Deniz, doe je ding!!

marss
Echt tof dat er zo over gedacht wordt! :oops:

En Deniz, zeker je eigen ding vasthouden er is meer dan genoeg animo als ik zo mee krijg.

Zet mij ook maar op het lijstje, nog wel ovb, maar dat spreekt voor zich. :wink:
@ Ossie; is er een woord van gelogen? Nee toch!! En die kalender, die was toch SUPER!!!

nu weer on-topic :wink:

marss

Terug naar “Events 2011”