Gum'ball 3000 - MINI Edition - Summer 2011 (tijdelijk)

Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 21:39

Marss: :icon_top:

Mats gaat helaas zaterdag voor een maand naar China, zodra ie terug is gaan we even om de tafel om het e.e.a. te bespreken.

Denk dat er daarna meer duidelijk zal zijn. Zullen tevens nog wat leden toevoegen aan de organisatie gezien er toch redelijk wat op poten gezet moet worden. Het is inderdaad altijd lastig om iedereen, helemaal met een grote groep, tevreden te stellen.
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!

05 mei 2010, 22:13

Mogelijk naam voor de rally:
- "The European Job"
- "MINIBall: The European Job"
- Post jou suggesties!

-Clash of Mini (clash of arms = wapengekletter) evt nog rally er achter
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 22:16

Ik ben al bezig met een paar sponsors, als mij lukt wat ik in mijn hoofd heb dan wordt heel gaaf, en over de naam als wij een grote sponsor kunnen krijgen die een naam wil geven, is dat ook mogelijk???
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 22:19

marss schreef:
Deniz schreef: Als het helemaal niks meer met Gumball te maken gaat hebben (waar volgens mij in eerste instantie het idee uit is ontstaan), dan moet ik het stokje overgeven denk ik. Denk dat er zo nu twee stromingen gaan onstaan qua voorkeur en invulling aan de rally.
@ Deniz; je moet gewoon je ding doen!! Er zijn te veel meningen op het forum, je doet het nooit voor iedereen goed, swah!! So be it, mensen die je uiteindelijke idee niet leuk vinden, die gaan niet mee.

Het grote voorbeeld is de kalender van Ossie. Een kalender is nooit van de grond gekomen, Oscar heeft het opgepakt .. iedereen heeft ideeen gegooid, het moest allemaal anders, uiteindelijk heeft Oscar zijn eigen ding gedaan en er is toen een SUPER kalender uitgekomen!!

Deniz, doe je ding!!

marss
X2!! Je kan het nooit voor iedereen naar de zin maken, het is jouw (jullie) plan/kindje/ding!! Laat je niet gek maken en doe heb op de manier die jou goed lijkt!

NEWMINICLUB goes GUMBALL 3000!! :mrgreen:

Keep it up! :icon_top:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 22:27

De tradename "gumball 3000" is in het beheer van mr Maxi Cooper :wink: :wink: Die zouden we als miniclub toch wel mogen "lenen".

Misschien wil hij namens zijn kledingmerk nog wel sponseren.
Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 22:32

Fisico schreef:Ik ben al bezig met een paar sponsors, als mij lukt wat ik in mijn hoofd heb dan wordt heel gaaf, en over de naam als wij een grote sponsor kunnen krijgen die een naam wil geven, is dat ook mogelijk???
Dat lijkt me te gek. Of iets in de richting van: X rally is Powered by Puma (als mogelijke hoofdsponsor b.v.)

Daarnaast denk ik dat we eerst sponsoren zouden kunnen trekken met juist meer 'glamour' (Gumball stijl) dan een lowkey lowbudget rally.

Wellicht ook kijken naar sponsoren die de MINI Challenge sponsoren en 'hippe' merken die zich graag geassocieerd zien met de MINI brand en lifestyle.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 14:43

wellicht state of art, mcgregor en dergelijke.. kan Coronel er ook gelijk een mooi item over maken. dragen we op fotomomenten allemaal zo'n kekke polo/blouse en als we weer achter het stuur kruipen gaan we weer lekker casual :mrgreen:

Denk niet dat er 2 stromingen "ontstaan" maar inderdaad dat er nog een hoop zaken helder moeten worden voor iedereen. Ik probeerde enkel aan te geven dat je bij een high-society feestje beduidend minder mensen mee zal krijgen dan bij een gemiddelde rally. Dan maak je dus een keus, veel of weinig rijders. En gumball is beide, veel rijders en heel high society. Dat is hier gewoon niet haalbaar aangezien we niet eens 120 actieve leden hebben die stelselmatig naar meets komen. that's all. Maar nu we allemaal een dik jaar de tijd hebben om geld opzij te schuiven mag het best decadent zijn vind ik :mrgreen:

Zodra de route bekend is moet er gewoon inzicht komen in de kosten, dan kan iedereen zelf bepalen of die mee gaat ja of nee.

Wat betreft de naam: "Mini's Gone Wild" ?? :lol:
coendek
Stoepsleutelaar

06 mei 2010, 14:54

@shag... Maar dan wel met girls... mardi grasssssssss

maarre... als er meer bekend is zal ik eens kijken of wij ook wat voor sponsoring kunnen doen.. ondanks dat we niet aan sponsoring doen :lol:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 15:11

coendek schreef:@shag... Maar dan wel met girls... mardi grasssssssss
:yeah
MaVaEe
Koeien-teller

06 mei 2010, 15:25

Niet zeiken over de kosten mensen! Je kan nota bene nog 1,5 jaar sparen! :lol:
Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 19:20

Gewoon die paar kwartjes aan de kant zetten en een biertje of flesje rosé minder deze zomer.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2010, 20:38

Deniz schreef:Als het helemaal niks meer met Gumball te maken gaat hebben (waar volgens mij in eerste instantie het idee uit is ontstaan), dan moet ik het stokje overgeven denk ik.
Het was zeker niet mijn bedoeling om je motivatie onderuit te halen, Deniz! Integendeel...
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 23:16

State of Art ziet hier nog km vandaan. Kan ze eens benaderen....
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 23:59

Shag schreef:Wat betreft de naam: "Mini's Gone Wild" ?? :lol:
Goed gevonden, heb em toegevoegd aan de lijst ;)

Top iedeen mensen! :icon_top:
Begin 1e of 2e week van juni zal er meer duidelijk zijn en het e.e.a. besloten worden.

OP is weer geupdate en aangepast.

Terug naar “Events 2011”