Oke Oke OKE!
Ik stel voor, door de vele die niet kunnen de 28ste
het 1 week op te schuiven! naar de zaterdag 04 juni! ?
lijkt dit jullie wat?
All-Indi Blue in the Pictures @ 28 Mei
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
en toen was het stil...maar ik kan wel
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
wie oh wie komt er nog meer?
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mijn eerste vrije weekend is pas half juli.
Oja, Monaco heerlijk.
(2e helft van juni weer even met de Blauwe Kreeft door die leuke straatjes toeren. )
En .......... (natuurlijk)
Goed plan.ImtiBlue schreef:Sorry guys dat weekend staan er al wat dingen gepland. Ik stel voor anders weer een datum wat verder in de toekomst te prikken misschien. Maakt het inplannen wat makkelijker.
Mijn eerste vrije weekend is pas half juli.
Oja, Monaco heerlijk.
(2e helft van juni weer even met de Blauwe Kreeft door die leuke straatjes toeren. )
En .......... (natuurlijk)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- GreyCooperS
- Forum Junky
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Ikkuh, denkuh, dat het beter is om het te eens en duidelijk te vermelden? Wilde jullie graag zien, maar het moet dan wel strak geregeld zijn.
Volgende week de 11e, kan (optie), maar dan wel in werkendam aub, houdt namelijk mijn verjaardag! Alle Indi's mogen natuurlijk komen, maar krijgen dan ook een stuk taart van mij!
Zonder gekheid: ik zie uit naar posts!
Volgende week de 11e, kan (optie), maar dan wel in werkendam aub, houdt namelijk mijn verjaardag! Alle Indi's mogen natuurlijk komen, maar krijgen dan ook een stuk taart van mij!
Niet te hard he? OPTION ALLS
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Ikkuh, denkuh, dat het beter is om het te eens en duidelijk te vermelden? Wilde jullie graag zien, maar het moet dan wel strak geregeld zijn.
Niet te hard he? OPTION ALLS
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij gingen er al stemmen op voor een nieuwe datum. (en dat is al moeilijk genoeg)
Maar het loopt helaas wel een beetje stroefjes. (tja, het moet niet hoor!)
Misschien vanaf half juli weer een aantal data prikken.
Maar het loopt helaas wel een beetje stroefjes. (tja, het moet niet hoor!)
Misschien vanaf half juli weer een aantal data prikken.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Onze sponsors