Het grote Nürburgring topic van 2011
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Verlaging viel goed mee op de ring, nergens geraakt, zelfs de carroussel niet. Enkel de aeroskirt is in het oprijden naar de ring tegen 230km/h half los gekomen, al een geluk dat ik tape bijhad.
Ik denk alleen als ik de koni's iets zachter instel, dat dat beter is, want nu voelde het af en toe wat onrustig aan bij afremmen en lastwissels, vooral achteraan.....
Nog wat foto's

Ik denk alleen als ik de koni's iets zachter instel, dat dat beter is, want nu voelde het af en toe wat onrustig aan bij afremmen en lastwissels, vooral achteraan.....
Nog wat foto's

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik ga waarschijnlijk morgen weer eens een kijkje nemen in de Eiffel

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
(alternatieve link )
Check vooral het moment op 2:23 minuut.
Berthil, deze is een goede aanvulling op de door jou geplaatste filmBerthil schreef:[youtube] FILLUM [/youtube]
(alternatieve link )
Check vooral het moment op 2:23 minuut.

Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sorry, ik moet afhaken (rugklachten). Met een zere rug ga ik liever geen 500 km rijden.Berthil schreef:Morgen ben ik ook op de Ring.

Gr, Marcel
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben net terug. Het was schitterend weer en onverwacht rustig dus lekker gereden.
Waarschijnlijk omdat gisteren de ring grotendeels dicht was en vandaag ook vanaf 15.00u i.v.m. een motorencorso.
Op de terugweg hield wel de stuurbekrachtiging er mee op, voorheen bleef de pomp al een paar keer doorlopen terwijl het contact uit was. De Blauwe zal er na 166.000 km ook aan moeten geloven, nieuwe stuurbekrachtigingspomp.
Op de terugweg in Nederland nog aangehouden door een motoragent.
Die vond de eindstukken van de JCM spoiler te scherp maar toen we stilstonden zag hij dat die helemaal niet scherp waren. Toen vond hij de gehele vleugel aan de achterkant wel wat scherp, er zou eens een fietser achterop klappen bij mij en dan zie hij/zij zich pijn doen. Ik heb maar netjes dankjewel gezegd en kon weer verder rijden.
Waarschijnlijk omdat gisteren de ring grotendeels dicht was en vandaag ook vanaf 15.00u i.v.m. een motorencorso.
Op de terugweg hield wel de stuurbekrachtiging er mee op, voorheen bleef de pomp al een paar keer doorlopen terwijl het contact uit was. De Blauwe zal er na 166.000 km ook aan moeten geloven, nieuwe stuurbekrachtigingspomp.
Op de terugweg in Nederland nog aangehouden door een motoragent.
Die vond de eindstukken van de JCM spoiler te scherp maar toen we stilstonden zag hij dat die helemaal niet scherp waren. Toen vond hij de gehele vleugel aan de achterkant wel wat scherp, er zou eens een fietser achterop klappen bij mij en dan zie hij/zij zich pijn doen. Ik heb maar netjes dankjewel gezegd en kon weer verder rijden.