De Mini gaat dinsdag naar de schade hersteller
dan zal ik wel horen hoe en wat verder.
nog even wat piccies
23 april: Countryman-meeting, 14-16 uur, Den Bosch
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Dae doet pijn, volgens mij kan je gewoon een nieuwe bestellen! Balen
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Dat zal nog even een klapper geweest zijn
Maar als je toch niet met een meeting wilt mee doen, kun je ook gewoon afzeggen hoor.
Hoef je niet meteen je Countryman in de kreukels te rijden.
(sorry geen leuk grapje )
Succes met de reparatie en het wachten tot je 'm weer terug hebt.
Annet
Maar als je toch niet met een meeting wilt mee doen, kun je ook gewoon afzeggen hoor.
Hoef je niet meteen je Countryman in de kreukels te rijden.
(sorry geen leuk grapje )
Succes met de reparatie en het wachten tot je 'm weer terug hebt.
Annet
- Corgilist
- Be Mini
Bericht
Ik heb ook gevoel voor humor hoor.
Ik ben er ook heel nuchter onder gebleven
ik heb geen tijd gehad om te schrikken, ik had de tegenligger helemaal niet gezien.
Ik kwam net van de wasstraat voor de meeting, stuifmeel enzo verwijderen, krijgen ze in de garage in ieder geval geen vieze handen door mijn schuld.
@Helenk
Ik hoop dat het zo is dat ik een nieuwe uit mag zoeken
anders zit je met een gerepareerde auto, die misschien nog wat kuurtjes gaat krijgen.
Ik ben er ook heel nuchter onder gebleven
ik heb geen tijd gehad om te schrikken, ik had de tegenligger helemaal niet gezien.
Ik kwam net van de wasstraat voor de meeting, stuifmeel enzo verwijderen, krijgen ze in de garage in ieder geval geen vieze handen door mijn schuld.
@Helenk
Ik hoop dat het zo is dat ik een nieuwe uit mag zoeken
anders zit je met een gerepareerde auto, die misschien nog wat kuurtjes gaat krijgen.
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Toch die v.....te binnen spiegel?, Het is precies de hoek die je niet ziet!
groet Henk
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Ik ben toch al een paar keer door verrast, fietsers en auto's. Gelukkig ging het goed maar niet altijd netjes.Nu heb ik door mijn lengte al gauw last van de dodehoek achter de binnenspiegel, maar ik vind het wel storender dan bij andere auto's.
Nogmaals sterkte bij de afhandeling, maar ik denk dat hij totall loss is, a) de dagwaarde ie erg hoog door zijn jonge leeftijd en b) er lijkt mij toch wel het e.e.a. ontzet.
Nogmaals sterkte bij de afhandeling, maar ik denk dat hij totall loss is, a) de dagwaarde ie erg hoog door zijn jonge leeftijd en b) er lijkt mij toch wel het e.e.a. ontzet.
groet Henk
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Het wrak heeft een hoge waarde omdat het zo een nieuwe is, wrakwaarde + reparatie kosten > dagwaarde = totall loss (verzekerings technisch). Als ik het zo zie voorwiel ophanging is kapot + blikschade kom je toch gauw aan 8 a 10 ruggen. Als de wagen al niet technisch totall loss verklaard wordt. Maar goed even afwachten op expert.
Is die voorruit van de golf nou stuk? Geen gordel? Het lijkt of de golf veel meer schade heeft.
Is die voorruit van de golf nou stuk? Geen gordel? Het lijkt of de golf veel meer schade heeft.
groet Henk
Onze sponsors