hahaha dat is echt hilarisch.. had het filmpje nog nooit gezien... maar dan sta je wel te balen zeg.. pfff.
M'n vermoeden blijkt dus te kloppen..
15 mei 2011: Zuid-Holland Zuid route (update pag 1.)
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar ik ga 1 mei met hem de route een keer voorrijden en zal er op letten of er moeilijke punten in zitten voor de lowriders onder ons. Na 1 mei weten we meer.

"We've got a thing that's called...MINI love"
De route is wel verzonnen door een Countryman-driver (Seirv) dus weet niet zeker of er rekening mee is gehoudensander_r53 schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik zag in de beschrijving dat er een veerpontje op gegaan moet worden. Weet ook nog niet hoe ik dat ga doenDeniz schreef:Is de route lowrider friendly?

Maar ik ga 1 mei met hem de route een keer voorrijden en zal er op letten of er moeilijke punten in zitten voor de lowriders onder ons. Na 1 mei weten we meer.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Harry durf je wel in deze buurt te komen?
Als cafe is "Kobus Kuch" erg leuk en leuk gelegen. Goed na een middagje door historisch Delft lopen. Er is ook een "Belgisch biercafe" in het centrum.. weet de naam even niet meer.
Qua restaurant weet ik niet wat je wilt. Ik weet wel een Michelin-ster restaurant vlakbij delft. (de Zwethheul).
Er zijn best veel restaurants in het centrum van Delft.
Als cafe is "Kobus Kuch" erg leuk en leuk gelegen. Goed na een middagje door historisch Delft lopen. Er is ook een "Belgisch biercafe" in het centrum.. weet de naam even niet meer.
Qua restaurant weet ik niet wat je wilt. Ik weet wel een Michelin-ster restaurant vlakbij delft. (de Zwethheul).

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ester
- Mod virus alert!
Bericht
Maar Delft heeft echt veel restaurants waar je lekker een hapje kan eten.
De waag en 't Boterhuis zijn leuk.
Bistro de Pijpenla is ook gezellie.
Ligt eraan wat je wil eten en hoeveel geld je eraan wil besteden.Harmar schreef:Overnachtingin Delft geboekt.
Nu nog een leuke eettent/cafézien te ontdekken.
Suggesties???
Maar Delft heeft echt veel restaurants waar je lekker een hapje kan eten.
De waag en 't Boterhuis zijn leuk.
Bistro de Pijpenla is ook gezellie.

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
- Vis restaurant "Den Blaeuwen Snoeck" is gevestigd Verwersdijk 14.
- Avontuurlijk eten op z'n Afrikaans bij Abessinie, is gevestigd Kromstraat 21.
- Alla carte bij eet & proeflokaaltje de kurk, Kromstraat 20.
- Ristorante Pizzeria San Marco is een van de oudste Italiaanse restaurants, Brabantse Turfmarkt 23.
- Café Diner Vlaanderen, beestenmarkt
Indien het lekker weer is, is de beestenmarkt een aanrader, diverse terrasjes.. (vol = vol)
- Biercafe 't proeflokaal, gasthuislaan36/38.
- Cafe de oude Jan, Heillige Geestkerkhof 4.
Tip, parkeren is ook in Delft centrum betaald. indien je met de mini naar het centrum komt kun je deze het best parkeren in een van de parkeergarages (zuidpoort of koepoort).
Delft is een gezellig dropje vol leuke suggesties. Bij deze een paar persoonlijke tips:Harmar schreef:Overnachtingin Delft geboekt.
Nu nog een leuke eettent/cafézien te ontdekken.
Suggesties???
- Vis restaurant "Den Blaeuwen Snoeck" is gevestigd Verwersdijk 14.
- Avontuurlijk eten op z'n Afrikaans bij Abessinie, is gevestigd Kromstraat 21.
- Alla carte bij eet & proeflokaaltje de kurk, Kromstraat 20.
- Ristorante Pizzeria San Marco is een van de oudste Italiaanse restaurants, Brabantse Turfmarkt 23.
- Café Diner Vlaanderen, beestenmarkt
Indien het lekker weer is, is de beestenmarkt een aanrader, diverse terrasjes.. (vol = vol)
- Biercafe 't proeflokaal, gasthuislaan36/38.
- Cafe de oude Jan, Heillige Geestkerkhof 4.
Tip, parkeren is ook in Delft centrum betaald. indien je met de mini naar het centrum komt kun je deze het best parkeren in een van de parkeergarages (zuidpoort of koepoort).
Onze sponsors