Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag zat ik met Shag en DrAtomic te praten en we hebben allemaal wel wat te klussen aan onze Mini's. Dus hadden we het idee om een klusdag te organiseren. Het zal ergens in februari worden. Ik stel voor zaterdag 12 februari.
Als mijn Mini dan nog niet verkocht is /size]
Een ruimte moeten we nog zien te regelen. Misschien kunnen we bij Beek terecht... DrAtomic wilde dit wel vragen volgens mij.
Vul de lijst maar aan als jullie zin hebben.
1. Adriaan (aeropakket, rearswaybar + misschien wel meer
2. Shag (aerogrill + DL)
3. DrAtomic (angeleyes)
4. ...
5. ...
6. ...
Klusdag 12 feb. 2011 - update
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, goeie zaak! Kon gister geen topic meer openen aangezien ik ff geen internet ter beschikking had.
Maar zo'n klusdagje is inderdaad relaxt, kan ook gecombineerd worden met een poetsdag. Aangezien ik zelf niet zo handig ben draag ik wel zorg voor de koekjes e.d.
2. Shag (aerogrill + DL demontage/montage)
3. DrAtomic (angeleyes)
4. ...
5. ...
6. ...
Maar zo'n klusdagje is inderdaad relaxt, kan ook gecombineerd worden met een poetsdag. Aangezien ik zelf niet zo handig ben draag ik wel zorg voor de koekjes e.d.
2. Shag (aerogrill + DL demontage/montage)
3. DrAtomic (angeleyes)
4. ...
5. ...
6. ...
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chill-es OVB
Zou voor mij een mooie en leuke gelegenheid zijn om bij jullie mee te kijken en te leren mijn 2 linker handen ietwat meer miniklus vaardigheid aan te leren.
Heb wellicht ook nog wel een paar kleine mods die ik met hulp wellicht kan uitvoeren die dag.
Zou voor mij een mooie en leuke gelegenheid zijn om bij jullie mee te kijken en te leren mijn 2 linker handen ietwat meer miniklus vaardigheid aan te leren.
Heb wellicht ook nog wel een paar kleine mods die ik met hulp wellicht kan uitvoeren die dag.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors