Naar aanleiding van recente reacties in het huisdieren topic in de Kletshoek open ik bij deze een topic om eens te gaan wandelen met de viervoeters.
Ik stel voor op een zaterdag op de Rozendaalse heide; Vlak in de buurt bij Ekris Velp.
Adres: Kluizenaarsweg Velp, helemaal uitrijden, laatste parkeerplaats.
Zaterdag 2 april 2011, 14.00 uur.
Tot dan!
Groeten!
N.B. Dit komt nooit voor, maar mochten er vriendelijke post gemaakt worden in dit topic; dan is dit mijn vriendin die schrijft.
2 april 2011: Dogs & MINI meet
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
2 april 2011: Dogs & MINI meet
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 02 mar 2011, 14:21, 6 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kom je eerst ontbijten?Ivo schreef:Lijkt me heel leuk om met onze labrador die dan een half jaar is heen te gaan.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
geen hond, dus helaas...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Of jullie lenen een MINI van Rob!RobbeDoes schreef:wil je die van ons lenen?mushrop schreef:geen hond, dus helaas...
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
We hebben een Mini, de buren hebben een hond, en een leenhond.
Maar helaas kunnen wij 19 maart niet.
Volgende keer dan maar weer.
annet
Maar helaas kunnen wij 19 maart niet.
Volgende keer dan maar weer.
annet
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil wel mee
Maar ik kom niet met de MINI
dat bakbeest van ons heeft teveel haar om met modder en al de auto in te laten gaan..
Daar hebben we een 3 touring voor
Hij staat in de agenda!
edit: ik kijk net in de agenda.. en dan ben ik nog onderweg terug van Oostenrijk
Dat gaat dus niet lukken..
kan het niet een weekje later? Of een twee weken eerder (dan kan ik 3 honden meenemen!)??
Maar ik kom niet met de MINI
dat bakbeest van ons heeft teveel haar om met modder en al de auto in te laten gaan..
Daar hebben we een 3 touring voor
Hij staat in de agenda!
edit: ik kijk net in de agenda.. en dan ben ik nog onderweg terug van Oostenrijk
Dat gaat dus niet lukken..
kan het niet een weekje later? Of een twee weken eerder (dan kan ik 3 honden meenemen!)??
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou er een poll aan data van kunnen maken, als men dit wenst.
Edit: zie post 1
Edit: zie post 1
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 12 jan 2011, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors