Meet & greet in Zeeland
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Meet & greet in Zeeland
Mag ik vragen of er ook wel eens een meet & greet in Zeeland wordt gehouden?
- Kees en Annet
- Racende reporter
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Ik was nog niet ingelogd en heb op de verkeerde knop gedrukt hierboven, vandaar het berichtje als gast. Sorry.
Een meeting in Zeeland organisren wil ik best wel doen maar als nieuweling van de club lijkt het me verstandig dat ik eerst eens een meeting mee maak. Dan zie ik hoe het daar aan toe gaat en wat jullie verwachten/ leuk vinden.
En daar wil ik wel een eindje voor rijden.
(dat ben ik gewend als Zeeuws-Vlaams meisje).

Een meeting in Zeeland organisren wil ik best wel doen maar als nieuweling van de club lijkt het me verstandig dat ik eerst eens een meeting mee maak. Dan zie ik hoe het daar aan toe gaat en wat jullie verwachten/ leuk vinden.
En daar wil ik wel een eindje voor rijden.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
... in de 2e versnelling dan, want er geld daar wel trajectcontrole in die tunnel (de eerste helft los van de tweede helft).
Terugkomend op de vraag.
Initiatieven voor meetings en ritten kunnen door iedereen gestart worden.
Het uitzetten van een rit zou ik pas aanraden als je eerst 1x zelf een rit hebt meegereden. Nu is het nog winterslaap-seizoen dus niet heel veel activiteiten op het forum. De eerste echte grote rit die eraan komt is begin april in Noord Holland.
De 'statische' bijeenkomsten (zonder rit) zoals in Breda, Nieuwegein en op de Foodstrip zijn erg gezellig. Goede manier om nieuwe mensen te leren kennen!
Kom je mini eens in Breda showen, dat is vanuit Zeeland goed aan te rijden. Kan je gelijk inspiratie opdoen voor wat je zelf leuk zou vinden aan je auto (pas op: kost geld
)
Terugkomend op de vraag.
Het uitzetten van een rit zou ik pas aanraden als je eerst 1x zelf een rit hebt meegereden. Nu is het nog winterslaap-seizoen dus niet heel veel activiteiten op het forum. De eerste echte grote rit die eraan komt is begin april in Noord Holland.
De 'statische' bijeenkomsten (zonder rit) zoals in Breda, Nieuwegein en op de Foodstrip zijn erg gezellig. Goede manier om nieuwe mensen te leren kennen!
Kom je mini eens in Breda showen, dat is vanuit Zeeland goed aan te rijden. Kan je gelijk inspiratie opdoen voor wat je zelf leuk zou vinden aan je auto (pas op: kost geld

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Prima, ik zal eens naar Breda komen.

Marcel Always Open schreef:... in de 2e versnelling dan, want er geld daar wel trajectcontrole in die tunnel (de eerste helft los van de tweede helft).
Terugkomend op de vraag.
Kom je mini eens in Breda showen, dat is vanuit Zeeland goed aan te rijden. Kan je gelijk inspiratie opdoen voor wat je zelf leuk zou vinden aan je auto (pas op: kost geld)
- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
Onze sponsors