Voor de liefhebbers , dit jaar wordt de rit laat gehouden.....kans op mooi weer toch groter voor de cabrio's
Hieronder een uittreksel van de organisator (link: http://vierlandenrit.nl/index.php?optio ... &Itemid=53 )
De Eindhovense Motor- en Automobiel Club organiseert voor de 54e keer haar VIERLANDENRIT op 18 en 19 juni 2011.
Als u werkelijk van een mooie toertocht houdt, is dit absoluut het mooiste wat we u kunnen bieden.
De VIERLANDENRIT beoogt een toerevenement te zijn , die met een zeer duidelijke routebeschrijving goed te volgen is door de uitgezocht minst drukke en meest mooie streken van de Ardennen, Moezel en Eifel, met als doel de deelnemers enkele onvergetelijke dagen te bezorgen.
Per dag ± 350 km. met een geadviseerd gemiddelde van 40 km/uur. Met halverwege een vaste rustcontrole van 1 uur, waar u tegen betaling de geheel verzorgde lunch kunt gebruiken, of het eten van uw meegebrachte lunchpakket. De overnachting is in Schweich aan de Moezel, bij Trier, in hotel, pension of particulier of naar verkiezing op de camping in uw eigen meegebrachte tent. U zult versteld staan. Geen grote wegen, maar echt toeren over de mooiste en rustigste wegen van België, Luxemburg, Duitsland en Nederland.
4-landenrit 18+19 juni 2011
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
4-landenrit 18+19 juni 2011
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
...waar gaan jullie naar toe, Harry?Harmar schreef:Dit valt vlak voor onze -vakantie.
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Voor mij ook niet, ben dan op vakantie.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Huis gehuurd direct aan het Ledromeer.
Even een stenen trappetje af en dan
We zijn daar al een keer eerder geweest. Erg goed bevallen.
Voor 2012 staat Ierland weer in de planning.
Noord-Italie.Miniboard schreef:...waar gaan jullie naar toe, Harry?Harmar schreef:Dit valt vlak voor onze -vakantie.
Huis gehuurd direct aan het Ledromeer.
Even een stenen trappetje af en dan
We zijn daar al een keer eerder geweest. Erg goed bevallen.
Voor 2012 staat Ierland weer in de planning.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
jammer heren ....maar jullie trips zijn ook niet mis .....en er komen beslist nog gelegenheden om weer samen te en en
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
25/26 juni dus. Verheug me er nu al op!
Wij hebben de vierlandenrit 3 of 4x gereden en ik kan het iedereen aanraden! Geweldige routes, prima pensionetjes in schweiz en veel waar voor je geld! Maar ook wij gaan in juni al een weekend met de MINI op pad. Wellicht volgend jaar weer de vierlandenrit.
Ligt de datum al vast Dick? Had ik nog niet doorgekregen volgens mij.jbcola schreef:De week erna "Tour de Luxembourg" dus ook dit jaar er niet bij
25/26 juni dus. Verheug me er nu al op!
Wij hebben de vierlandenrit 3 of 4x gereden en ik kan het iedereen aanraden! Geweldige routes, prima pensionetjes in schweiz en veel waar voor je geld! Maar ook wij gaan in juni al een weekend met de MINI op pad. Wellicht volgend jaar weer de vierlandenrit.
Onze sponsors