Driving fun circuit dagen 29 maart Assen en 13 april Z'voort

Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

22 mar 2011, 11:06

Ja, ik ben er ook! :P
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

22 mar 2011, 19:42

Kunnen we niet wens een circuitdag exclusief voor de miniclub organiseren? Vermoed dat de opkomst dan veeeeel groter is :ralley
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

22 mar 2011, 21:07

Thomas schreef:
chill-es schreef:Kunnen we niet wens een circuitdag exclusief voor de miniclub organiseren? Vermoed dat de opkomst dan veeeeel groter is :ralley
Ben bang dat je dan héél diep in de portemonnee moet duiken... Als je nog een keer het circuit op wil kan ik de dagen van Driving-Fun aanraden!
Vorig jaar zat ik bij de middagsessie op Zandvoort :s Zat meer in m'n spiegel te kijken dan m'n lijnen te rijden... Had beter de ochtendsessie kunnen bijwonen achteraf.

Mijn vraag stel ik omdat andere clubs dit wel voor elkaar krijgen voor een schappelijke prijs, bv de mx-5 club. Met allemaal mini's lijkt me te gek!!
maiky maik
Be Mini
Be Mini
Locatie: Wierden
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 mar 2007, 23:50

22 mar 2011, 21:16

chill-es schreef:
Thomas schreef:
chill-es schreef:Kunnen we niet wens een circuitdag exclusief voor de miniclub organiseren? Vermoed dat de opkomst dan veeeeel groter is :ralley
Ben bang dat je dan héél diep in de portemonnee moet duiken... Als je nog een keer het circuit op wil kan ik de dagen van Driving-Fun aanraden!
Vorig jaar zat ik bij de middagsessie op Zandvoort :s Zat meer in m'n spiegel te kijken dan m'n lijnen te rijden... Had beter de ochtendsessie kunnen bijwonen achteraf.

Mijn vraag stel ik omdat andere clubs dit wel voor elkaar krijgen voor een schappelijke prijs, bv de mx-5 club. Met allemaal mini's lijkt me te gek!!
Kijk dan even bij mij ''oude'' topic. Mini midlands circuit dag.
Wou ook al zoiets. Ma ben zo druk met school dat het er niet van komt.
Misschien iets dat je ook kunt oppikken?
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

23 mar 2011, 08:14

Het hoeft ook niet perse op Zandvoort of assen denk ik. Dat scheelt een hoop geld :D
Peter Tunissen
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2009, 10:19

23 mar 2011, 23:12

Ah, ik had hier ook nog een account. :D
Leuke discussie hierboven; waar ik (voor de mensen die me niet kennen; ik ben de helft van Driving Fun die de circuitdag waar het hier over gaat organiseert) wel eens naar zou willen kijken is 1,5 of 2 uur circuittijd exclusief reserveren voor bijv. alleen maar MINI's.
Dan hebben jullie eigenlijk alle voordelen: groot circuit i.p.v. een kartbaantje als Midland, geen snelle auto's die je voorbij blazen, met alleen maar clubleden het circuit op, lagere prijs dan deelname aan een hele dag, professionele organisatie en voor onze mensen zouden we die periode halverwege als een soort middagpauze / rust / sleutelpauze in kunnen plannen.

Geen idee hoe Berthil hier over denkt, maar als jullie zo een stuk of 40 MINI's bij elkaar zouden kunnen krijgen, zou ik hier dit jaar al wel naar willen kijken om dat te organiseren. :)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

24 mar 2011, 18:06

nou Peter, dat klinkt heel goed :wink:
(en ik ben stiekem nog steeds aan het overwegen voor 13 april).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Omgeving Utrecht
Berichten: 833
Lid geworden op: 13 feb 2010, 15:31

24 mar 2011, 18:14

Klinkt goed, dan wil ik zeker eens het circuit op proberen.

Enne 'geen snelle auto's die je voorbij blazen' die opgefockte autootjes van ons gaan ook hard hoor ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

26 mar 2011, 14:34

Dat lijkt mij, afhankelijk van de kosten, ook een leuk idee.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

28 mar 2011, 23:46

mushrop schreef:Dat lijkt mij, afhankelijk van de kosten, ook een leuk idee.
Mooi! Staat hoog op in de lijst van agendapunten. :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

29 mar 2011, 09:36

We hebben nog plek vrij aanstaande dinsdagmiddag op het TT Circuit Assen.

Mocht je maandag of dinsdagmorgen besluiten om te willen rijden. Kom dan gewoon naar Assen toe!

Meld je dan even op 06-51031880

Terug naar “Events 2011”