Tijdens BOTS kwam de organisator van Pinkstermeeting naar me toe met het verzoek dit in de groep te gooien, ik proefde tussen de zinnen door dat hij graag meer clubs op zijn evenement wil hebben. Dus ach, ik ben de slechtste niet en gooi het in de groep.
Het wordt gehouden op een industrieterrein in Ulft, waarbij gebruikt wordt gemaakt van de parkeerplaatsen van de verschillende bedrijven op dat terrein. Alle type auto's zijn welkom, er zullen ook prijzen worden gegeven (63 volgens de site) en deelname hieraan is 2 euro. Entree is gratis.
Ook zullen verschillende accessoires met korting worden verkocht volgens de organisator. Ook zijn er verschillende activiteiten en spellen die gedaan kunnen worden
Het wordt gehouden op 2e pinksterdag, dus 13 juni.
Voor geïnteresseerden dit is de website:
[web]http://www.pinkstermeeting.nl/home/index.html[/web]
Pinkstermeeting 2011
- despoo
- Volledig MINI minded!
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb geen flauw idee, ben er nog nooit geweest. Volgens de organisator een wat serieuzer publiek. Ik denk dat hij dan doelt op meer de auto liefhebbers dan die 18 jarige jochies die net hun rijbewijs hebben en in zo'n tupperware bakje rond kachelen.
aka BenjaMini
- Pinkstermeeting
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Hey mensen ik zou me even kort voorstellen mijn naam is Mike Tuytjens ik ben 22 jaar en woon in Ulft (Gelderland)
Aangezien ik geen Mini heb maar een Honda Crx Del Sol zou ik daar wel verder niks over plaatsen want het is een Mini forum:P ik heb me even aangemeld om jullie op de hoogte te houden van deze meeting ik ben namelijk de mede organisator ik ben de zoon van de gene wie jullie gesproken hebben gisteren op B.o.t.s dus mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie ze altijd aan mij stellen
Mvg Mike
Hier de flyer : voor de rest is alles te vinden op de site er staat ook een filmpje op voor een indruk van vorig jaar.
Aangezien ik geen Mini heb maar een Honda Crx Del Sol zou ik daar wel verder niks over plaatsen want het is een Mini forum:P ik heb me even aangemeld om jullie op de hoogte te houden van deze meeting ik ben namelijk de mede organisator ik ben de zoon van de gene wie jullie gesproken hebben gisteren op B.o.t.s dus mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie ze altijd aan mij stellen
Mvg Mike
Hier de flyer : voor de rest is alles te vinden op de site er staat ook een filmpje op voor een indruk van vorig jaar.
- Pinkstermeeting
- Nieuw Lid
- Contacteer:
Bericht
Hey Hey
Hoop dat dit de vraag genoeg beantwoord en anders hoor ik het wel weer:D
Het soort publiek dat we hier krijgen is eigenlijk vrij uitgebreid het is van jong tot oud.
Er komen mensen met uitgebouwde auto's en mensen met orginele strakke wagens en er komen ook mensen met Amerikanen van Custom truck tot een strakke El Camino.
En er zijn ook clubs wie er gelijk een gezins uitje van maken die nemen de kinderen enz mee.
Dit kun je ook in het filmpje zien .
De rest staat ook op de site dat er verschillende stands staan van bedrijven en springkussen voor de kids enz
En zo is het vorig jaar een heel gezellig en leuk geheel geworden en de bedoeling is natuurlijk om het dit jaar nog gezelliger en mooier te maken
Gr Mike
Hoop dat dit de vraag genoeg beantwoord en anders hoor ik het wel weer:D
Het soort publiek dat we hier krijgen is eigenlijk vrij uitgebreid het is van jong tot oud.
Er komen mensen met uitgebouwde auto's en mensen met orginele strakke wagens en er komen ook mensen met Amerikanen van Custom truck tot een strakke El Camino.
En er zijn ook clubs wie er gelijk een gezins uitje van maken die nemen de kinderen enz mee.
Dit kun je ook in het filmpje zien .
De rest staat ook op de site dat er verschillende stands staan van bedrijven en springkussen voor de kids enz
En zo is het vorig jaar een heel gezellig en leuk geheel geworden en de bedoeling is natuurlijk om het dit jaar nog gezelliger en mooier te maken
Gr Mike
Onze sponsors