Het geluid...!!!
MINI's met 300pk en 400pk
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het geluid...!!!
MINI's met 300pk en 400pk
Het geluid...!!!
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 21 apr 2006, 02:00, 2 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik lees nu dat de gele 300 pk heeft en de blauwe 400 pk, ze maken gebruik van Twin Charges!
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 21 apr 2006, 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Teringjantje, das niet niks! Wauw!
(die blauwe heeft btw gave oogjes)
Kloppen die filmpjes trouwens wel, want je ziet nergens echt bewijs?
(die blauwe heeft btw gave oogjes)
Kloppen die filmpjes trouwens wel, want je ziet nergens echt bewijs?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Jawel, want op een Amerikaans forum zijn deze jongens bekend. Ook zij zitten op dat forum.henkietenk schreef:Kloppen die filmpjes trouwens wel, want je ziet nergens echt bewijs?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker vet, binnenkort ook te bewonderen bij Zijlboot 
Die gele heeft trouwens ook gewijzigde motorophanging met stijvere blokken om teveel kantelen tegen te gaan, die blauwe zal dat ook wel hebben. Dat betekent meer herrie en trillen in de auto.
Beide hebben ook een betere intercooler er op zitten, waarbij de gele ook zijn geluidsdemping aan de binnenkant van de motorkap weg heeft moeten halen om meer ruimte te krijgen.
Die gele heeft trouwens ook gewijzigde motorophanging met stijvere blokken om teveel kantelen tegen te gaan, die blauwe zal dat ook wel hebben. Dat betekent meer herrie en trillen in de auto.
Beide hebben ook een betere intercooler er op zitten, waarbij de gele ook zijn geluidsdemping aan de binnenkant van de motorkap weg heeft moeten halen om meer ruimte te krijgen.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
? is goed hoor!! maar een filmpje met geluid lijkt me he-le-maal geweldig
Zijlboot schreef:Hopelijk aan het eind van deze week kan ik jullie foto's laten zien van een werkende MINI
Wij ook!!Zijlboot Turbo schreef: Kan er nu al naar uitkijken
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Berry van Elk
- Nieuw Lid

- Contacteer:
Bericht
400 PK lijkt me een beetje overdreven. 300 PK is al enorm veel uit een MINI 1600cc ! Maar de filmpjes zijn zeker leuk
Vroem Vroem
Onze sponsors