Je hebt een PMvaravital schreef:Ik heb anders nog een bovenste OMP veerpootbrug te koop voor 50€. Zie HIER.k33z schreef:Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs een boven en onder strutbrace op kan halen?
Eventueel kan ik ze zondag meebrengen naar de rit van de 8 zaligheden, tenzij ze tegen dan al verkocht is...
Strut-brace gezocht
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ik kan misschien veerpootbruggen onder en boven regelen tegen een leuke prijs bij een autohandelaar bij mij in de buurt. Dit gaat dan waarschijnlijk om het merk OMP. Ik ga deze week wel even langs om te vragen hoeveel ze kosten. Iemand interesse?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

Trouwens nog een vraagje, merk je echt het verschil wanneer hij er wel en niet op zit en moet je direct ook de onderste kopen voor het beste effect? Want veel mensen hebben volgens mij alleen de bovenste???

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Tja, dat zal denk ook liggen aan de rest van onderstel en wielen.
Neem bijv. verschil tussen 15" en 17", standaard hoogte, verlaging etc etc.
Verschil merk je wel, maar ligt er ook weer aan of je voldoende strak zet en hoever. Ik heb mijne een beetje(!) stakker gezet dan goed strak waardoor wielen ietsje / \ gaan staan.
Verschil merk je wel, maar ligt er ook weer aan of je voldoende strak zet en hoever. Ik heb mijne een beetje(!) stakker gezet dan goed strak waardoor wielen ietsje / \ gaan staan.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Tja, dat zal denk ook liggen aan de rest van onderstel en wielen.
Vergelijk het met en schoenendoos: deksel erop is het geheel stevig, deksel eraf kun je geheel bewegen.
Vergelijk het met en schoenendoos: deksel erop is het geheel stevig, deksel eraf kun je geheel bewegen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors