Mikkie's Audio (te Koop)
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Is de 'overgang' tussen de bovenzijde van de kist, en de rugleuning gelijk als je de rugleuning neerklapt?
Zoals ik WoK's vraag lees (...en 'm zelf eigenlijk ook heb):mikkie23 schreef:Ik weet niet precies wat je bedoelt.WoK schreef:heb je nu een "vlakke" laadvloer?
Is de 'overgang' tussen de bovenzijde van de kist, en de rugleuning gelijk als je de rugleuning neerklapt?
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
als je de achterbank neerklapt ligt de achterbank zelfs nog iets hoger. (bank dikte)
ben trouwens ff een gaatje aan het zoeken van de accu naar binnen in het interieur.....
Wat zit alles opelkaar zeg:P dat is wel anders dan bij de vw polo!
ja dat is idd zo, het loopt gelijk met het slotje van de achterklep.WoK schreef:Inderdaad, dat wat bovenstaat,
of dat de bovenzijde van de kist gelijk loopt met...
uuuhmmzz.... het slotje van je achterklep....
als je de achterbank neerklapt ligt de achterbank zelfs nog iets hoger. (bank dikte)
ben trouwens ff een gaatje aan het zoeken van de accu naar binnen in het interieur.....
Wat zit alles opelkaar zeg:P dat is wel anders dan bij de vw polo!
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!

Bericht
Bij de R56 zit er een doorgang achter de accu maar ik heb geen idee in hoeverre de motorcompartimenten en bekabeling ed nog op elkaar lijkt..
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
idd achter de accu zie ik een rubber waar een kabelboom naar binnen loopt, ook als ik onder bij de gaspendaal omhoog kijk zie ik volgens mij die zelfde rubber. Alleen is deze onder de motorkap afgetaped. was benieuwd of er niet een rubbertje zit waar ik heb wat makkelijker doorheen krijg. Maar volgens mij zit de accu bij jou aan de rechter kan van de auto(passagiers side).?Kiwi_Kevin schreef:Bij de R56 zit er een doorgang achter de accu maar ik heb geen idee in hoeverre de motorcompartimenten en bekabeling ed nog op elkaar lijkt..
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
ja alles is op het moment al aangesloten, heb helaas geen foto gemaakt dat je de versterker zit liggen zodat jullie kunnen zien waar die zit. Geluid is goed, niet te overdreven maar mooi zuiver. Moet wel zeggen dat alles trilt kwa plastic in de kofferbak en hoedenplank. daar moet ik nog even iets van rubbertjes tussen zetten.
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
plastic - aan de achterkant dichtplakken met bitumen
hoedenplank - eruit joepen en een variant maken van wat zwaarder materiaal
tenminste.....achterkant heb ik ook helemaal met bitumen bewerkt, en de hoedenplank heb ik er niet meer in wat die kan niet meer dicht met de subs
hoedenplank - eruit joepen en een variant maken van wat zwaarder materiaal
tenminste.....achterkant heb ik ook helemaal met bitumen bewerkt, en de hoedenplank heb ik er niet meer in wat die kan niet meer dicht met de subs
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://www.akoestiekwinkel.nl/auto.html
het spul heet bij hunnie vibraflex (aan de normal heb je wel genoeg vermoed ik)
dat spul plak je dan op hetgeen dat ontdreunt moet worden.
Bitumen word ook gebruikt bij dakbedekking.
is een soort van lood....dus zwaar, en daardoor is het goed te gebruiken voor het ontdreunen...
ik heb thuis volgens mij nog wel wat platen liggen....
zal wel even kijken wat ik nog heb liggen...kan je t eventueel overnemen...
check maar even:mikkie23 schreef:heb je een fototje daar van?
Ik weet zo niet wat je met bitumen bedoelt![]()
hehehe!
http://www.akoestiekwinkel.nl/auto.html
het spul heet bij hunnie vibraflex (aan de normal heb je wel genoeg vermoed ik)
dat spul plak je dan op hetgeen dat ontdreunt moet worden.
Bitumen word ook gebruikt bij dakbedekking.
is een soort van lood....dus zwaar, en daardoor is het goed te gebruiken voor het ontdreunen...
ik heb thuis volgens mij nog wel wat platen liggen....
zal wel even kijken wat ik nog heb liggen...kan je t eventueel overnemen...
- pkrielen
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
Onze sponsors