Maar ik zal me rustig houden...
C.N. (=computernerd)
- horn
- Be Mini

Bericht
Als je nou gewoon eens vraagt wat je wilt weten, durf ik te wedden dat je het antwoord krijgt.
Maar als je gewoon wilt kletsen in de kletshoek, doen we dat toch?
dagelijks. hoezo?mjon1812 schreef:Horn: wel eens verdiept in de Forum-etiquette ?????
wel eens van een grapje gehoord? Terwijl je zelf toch kwistig met smilies strooit...mjon1812 schreef:ps: ben niet boos hoor, beetje verdrietig...
Als je nou gewoon eens vraagt wat je wilt weten, durf ik te wedden dat je het antwoord krijgt.
Maar als je gewoon wilt kletsen in de kletshoek, doen we dat toch?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- horn
- Be Mini

Bericht
Enfin, om even aan de forumetiquette te voldoen...
Je wilde weten wat een avatar is.

Als je nog meer vragen hebt - stel ze gerust.
Je wilde weten wat een avatar is.
Voorbeeld: mijn avatar is dusMijn vriend Google schreef:Een avatar (uitspraak: afa·tar soms ook wel: affà·tjar) is een klein plaatje meestal tussen de 48x48 en 125x125 pixels groot, dat gebruikt wordt als gebruikersplaatje op fora(enkelvoud forum) op het Internet. Avatars staan meestal naast of onder de nickname van een lid.
Een avatar wordt gewoonlijk gebruikt als verpersoonlijking voor de persoon achter de computer. Het is de verschijning van een speler in de virtuele wereld of fantasiewereld.
Deze benaming komt waarschijnlijk uit het Hindoestaans. in het Hindi betekent awtaar, zo wordt het uitgesproken, ongeveer hetzelfde.
Als je nog meer vragen hebt - stel ze gerust.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zonder internet had ik deze website niet kunnen maken (en had ik mijn vriendin niet ontmoet
) , nagenoeg ALLES kun je te weten komen via internet, gewoon even zoeken.
De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
- horn
- Be Mini

Bericht

Marktplaats?Berthil schreef:(en had ik mijn vriendin niet ontmoet)
Optioneel toch? Ik zie nl. bij mij toch echt die opengewerkte cabrio staan...Berthil schreef:De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

)
Wat Berthil zegt, gewoon lekker proberen, beetje kikken, beetje frummelen zolang er geen rook uit je pc komt...no worries
Ik bezit namelijk 'kunstmatige intelligentie' (maw: haren geverfd naar donker
Wat Berthil zegt, gewoon lekker proberen, beetje kikken, beetje frummelen zolang er geen rook uit je pc komt...no worries

- Contacteer:
Bericht
Dan moet je toch echt eens je cookies leeggooien...horn schreef:Optioneel toch? Ik zie nl. bij mij toch echt die opengewerkte cabrio staan...Berthil schreef:De avatar functie heeft op het NewMINIclub forum trouwens geen effect want die is vervangen door de afbeelding van de Parking.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Onze sponsors