BitPiXL stelt zich voor

Stel je hier even voor.
BitPiXL
One wheel wonder
One wheel wonder

BitPiXL stelt zich voor

29 apr 2012, 19:06

Hallo allemaal,

hierbij wil ik me ook even voorstellen als kersverse Mini eigenaar.
Ik hou er niet zo van om mijn echte naam overal te gebruiken, dus we laten het maar even op BitPiXL ;)
Wel kan ik jullie vertellen dat ik "slechts" 34 lentes jong ben (ik word nu echt oud...)
Sinds vorige week ben ik een trotse bezitter van een Mini Cooper S uit 2005.

Hierbij alvast een teaser pic

Afbeelding

Ik heb nog nooit eerder een mini gehad, maar wel een VW Golf 4 TDI, Caddy, Polo 6N2 1.9 SDI, nog een Polo 6N2 1.4 16V, Honda CRX 1.6i VTec en Mazda 323F 2.0i V6. Zoals je ziet ben ik niet merkgebonden (de Golf, Caddy en 1 Polo waren bedrijfswagens), maar koop ik wat ik persoonlijk op dat moment mooi vind.

Waarom de 2005 versie? Omdat ik het model 2004-2006 persoonlijk het mooiste vind, de enkele ring om de koplampen en de compactheid van de Mini. Tot nu toe ben ik er erg blij mee en kan toch ook wel zeggen dat qua afwerking het nu al mijn beste auto is. Er zijn nog wat kleine dingen die ik snel hoop op te lossen zodat ik er met volle teugen van kan genieten en ermee op vakantie kan.
PeterkePan
4 op een rij!
4 op een rij!

29 apr 2012, 19:20

welkom en veel veilige kilometers!
nieuwsgierig naar meer pic's
jmq
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

30 apr 2012, 12:39

:)( Welkom bij de club.

Heel veel rijplezier met de mini en hopelijk snel :Foto :mrgreen:
Smeed
Be Mini
Be Mini

30 apr 2012, 20:39

Welkom aan boord !!!
Mooie kleur die DS, :lol: .

Veel drive- fun :rijden
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2012, 20:42

Hey Bit, welkom hier en tot meets.
Veel plezier met je MINI!
Groet, Huib
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2012, 20:51

Welkom hier,en veel rijplezier met je Mini :rijden
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
BitPiXL
One wheel wonder
One wheel wonder

30 apr 2012, 20:53

Na een erg mooie K'dag met veel rijden heb ik inmiddels de volgende dingen opgemerkt:

- Cooper S is niet zuinig... dat wordt fluwelen voetjes kweken...
- Mijn airco stinkt momenteel, ik gok op achterstallig onderhoud.
- Tijdens een rit ging opeens mijn stuurbekrachtiging heel erg zwaar, bij de pomp geparkeerd, motor uitgezet, daarna weer aan, niets aan de hand en heb nog flink gereden daarna.
- Mijn voorrem loopt heel lichtjes aan linksvoor, geeft een licht piep geluid.

Verder erg veel plezier gehad vandaag!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2012, 21:11

Welkom hier!

Helaas wat tegenslagen zie ik al :(
Een S-je is idd niet zuinig.. wel leuk! Als je lekker rustig rijdt dan haal je de 1:11 wel. Beetje vlot dan zit je 1:10/9. Als je lager zit rij je te hard :P haha

Een stinkende airco kan met een geurbehandeling worden verholpen, is gwoon wat schimmel..

Het stuurprobleem klinkt als de stuurpomp, moet je even de zoekfunctie gebruiken maar als het goed is wordt dit nu erkend door MINI. Of nog niet in Nederland? Zowel dan is het garantie. Tijdje geleden weer dat ik dat langs zag komen..

De remmen.. daar heb ik ff niets voor :P

Waar ik wel wat voor heb: rijgenot! Samen met je MINI tijdens de Maasrit 2012.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 apr 2012, 21:34

Remblokken ff demonteren en de geleiders ff goed invetten en dan is het gepiep over :wink: remblokje komt waarschijnlijk slecht terug.
Interieur filter vervangen helpt enorm als je een vieze lucht hebt ( natte hond)
Bezine verbruik hoort erbij maar daar krijg je hoop fun voor terug :wink:
BitPiXL
One wheel wonder
One wheel wonder

01 mei 2012, 10:02

Dank je voor de warme ontvangst en de tips.
Het blijft lastig een 2e hands aanschaffen, vooral voor een leek.

Het is toch wel een eigen clubje Mini rijders onder elkaar, heb al een keer gehad dat er 1 naast me kwam rijden om even hallo te zeggen.

De airco ruikt idd naar natte hond en ik had de interieur filter al eruit gehaald en schoongemaakt (lees uitspoelen), maar de geur is er nog, dus ik vermoed dat het ergens anders zit. Het filter ga ik trouwens zowiezo vervangen.

Die rit klinkt leuk! Zijn oude Mini's ook welkom? Een vriend van mij rijdt namelijk rond in een oud model.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

01 mei 2012, 10:09

Interieur filter nat gemaakt :s die kun je beter gewoon vernieuwen als je zeker van de lucht af wilt.
Die zijn niet bedoelt om uit te wassen :lol:
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mei 2012, 10:46

BitPiXL schreef:
Die rit klinkt leuk! Zijn oude Mini's ook welkom? Een vriend van mij rijdt namelijk rond in een oud model.
Klinkt niet alleen zo, is het ook :lol:

De rit is niet alleen voor leden van dit forum. Zolang het een MINI is, is die welkom!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
BitPiXL
One wheel wonder
One wheel wonder

01 mei 2012, 11:08

speedy schreef:Interieur filter nat gemaakt :s die kun je beter gewoon vernieuwen als je zeker van de lucht af wilt.
Die zijn niet bedoelt om uit te wassen :lol:
Weet ik, maar het was zondag en ik was toch al van plan een nieuwe te kopen, dus het was een soort van experiment.
En uiteraard eerst helemaal laten opdrogen (kurkdroog) voordat ik hem weer had teruggeplaatst.

Misschien ga ik een dagje zonder rijden, kijken of de geur dan wat minder is.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2012, 11:22

Welkom hier!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”