hallo allemaal!
ik ben jaap uit Epse.(vlak bij deventer)
ben net de gelukkige eigenaar geworden van een cooper s van 07-2005
enige dat ik wil veranderen zijn de spiegels, vind de zwart wit geblokte niet echt mooi wil er graag chromen op maar dit zal ik in een ander topic plaatsen...
hmm fotootje plaatsen is me nog een beetje abracadabra
pelikaan hier
- pelikaan
- Nieuw Lid
Bericht
haha idd spannend, wilde een fotootje plaatsen...maar lukt me niet
mini is wit(creme) met zwarte strepen over motor kap, panoramadak , zwart leder. 17 "velgen 8 spaaks licht metaal, xenon en in absolute topstaat(lijkt het op)
170pk motor(compressor)
km 112000
op dit moment de checkered flag spiegels, das het enige dat me niet aanstaat.
moest kiezen tussen deze of een 2007 zonder panorama dak en leder, kleur rood met zwart dak , turbo uitvoerin.
vond personlijk deze veel rapper aanvoelen en de opties gaven de doorslag (tevens het prijsverschil van 2000 euro...
heb nog ff staan kijken bij een JCworks van 2002 maar vond hem toch te oud...maar die 210pk
mini is wit(creme) met zwarte strepen over motor kap, panoramadak , zwart leder. 17 "velgen 8 spaaks licht metaal, xenon en in absolute topstaat(lijkt het op)
170pk motor(compressor)
km 112000
op dit moment de checkered flag spiegels, das het enige dat me niet aanstaat.
moest kiezen tussen deze of een 2007 zonder panorama dak en leder, kleur rood met zwart dak , turbo uitvoerin.
vond personlijk deze veel rapper aanvoelen en de opties gaven de doorslag (tevens het prijsverschil van 2000 euro...
heb nog ff staan kijken bij een JCworks van 2002 maar vond hem toch te oud...maar die 210pk

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier!
Je hebt, zoals ze hier in vaktermen noemen, een: Pepperwhite (PW) R53 (Cooper S eerste generatie, facelift-versie) met S-spokes velgen.
Ik kan je alvast vertellen dat het je niet gaat lukken om alleen je spiegels te veranderen
Mocht het je lukken.. dan ben je de eerste ooit!
Wie weet tot meets!
Je hebt, zoals ze hier in vaktermen noemen, een: Pepperwhite (PW) R53 (Cooper S eerste generatie, facelift-versie) met S-spokes velgen.
Ik kan je alvast vertellen dat het je niet gaat lukken om alleen je spiegels te veranderen

Mocht het je lukken.. dan ben je de eerste ooit!

Wie weet tot meets!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Ben het met BMX eens, als je eenmaal met het Mini- virus besmet bent dan.....
Laat die €'s maar rollen
Pak een weekje verlof en spit maar eens lekker door dit very nice forum heen, haha. Syr's lezen en gallery's bekijken, nog hier en daar naar een meeting,
en dan ben ik benieuwd.....
Het rijden in mijn Mini toverd nog dagelijks een grote glimlach op mijn snoet.

Laat die €'s maar rollen

Pak een weekje verlof en spit maar eens lekker door dit very nice forum heen, haha. Syr's lezen en gallery's bekijken, nog hier en daar naar een meeting,
en dan ben ik benieuwd.....
Het rijden in mijn Mini toverd nog dagelijks een grote glimlach op mijn snoet.

Onze sponsors