23 februari: Rollenbank Volgorde pag 1 en 7
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Alhier de resultaten van het rollen: 179 PK en 225 nM, helaas lager dan de fabrieksopgaven: 184 PK en 240-260nM
Voor de techneuten, dit stond er op de laptop..(geen idee wat het betekent
)

Hier de uitdraai. Er is een dipje tussen 2000 en 3000 toeren

Tot slot een filmpje van het rollen zelf
!
Voor de techneuten, dit stond er op de laptop..(geen idee wat het betekent

Hier de uitdraai. Er is een dipje tussen 2000 en 3000 toeren

Tot slot een filmpje van het rollen zelf

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Heerlijk Jan!
Vallen mijn 2 dingen op... Waarom klapt de spoiler niet omhoog... Volgens mij kom je wel boven de 80 km/h
Waarom hoor ik geen kallen....
Vallen mijn 2 dingen op... Waarom klapt de spoiler niet omhoog... Volgens mij kom je wel boven de 80 km/h

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!
Dat zijn goeie vragen ! Heb alleen helaas het antwoord nietlouisvdd76 schreef:Heerlijk Jan!
Vallen mijn 2 dingen op... Waarom klapt de spoiler niet omhoog... Volgens mij kom je wel boven de 80 km/h![]()

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
en de klappen zijn er niet omdat gishbert niet schakelt maar meet vanuit de 4de versnelling
Spoiler komt niet omhoog omdat de abs/dsc sensor geen detectie hebben met de wielen achterlouisvdd76 schreef:Heerlijk Jan!
Vallen mijn 2 dingen op... Waarom klapt de spoiler niet omhoog... Volgens mij kom je wel boven de 80 km/h![]()
en de klappen zijn er niet omdat gishbert niet schakelt maar meet vanuit de 4de versnelling
burn rubber not your soul

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Er zat Beek tuning op, maar die is er inderdaad afgehaald net voor de verkoop herinner ik me nu. Er was 1 of andere sensor van 600 euro kapot en die kon alleen geprogrammeerd worden met verwijdering van de tuning. Het zou wel vervelend zijn als er voor de tuning voor de tweede keer betaald moest worden.edwin-s schreef:Ok, idd vreemd! Nick vertelde juist tegen mij dat de vorige320d touring schreef:Wat vreemd, de auto had al tuning van Beek toen wij hem verkocht hebben aan Nick, was die weer verwijderd dan ?edwin-s schreef:Ook thuis weer!
Was eerste keer voor mij bij mini meeting .
Gezellige mensen en goed geregeld alles! Bedankt hiervoor![]()
En met een glimlach terug naar huis gereden na de tuning!![]()
Pfff wat een verschil en wat een power!
Helemaal blij ermee
Eigenaar hem had laten chippe en vervolgens er weer af laten halen
Omdat ze de mini niet lekker vonden rijden met de tuning?!?!
- edwin-s
- Enthousiast
Bericht
Dus Nick zijn verhaal klopt idd gewoon dat jullie het hadden laten verwijderen weer?
Maakt me verder ook niet uit hoor hoe of wat!
Ja heb weer betaald voor de tuning320d touring schreef:Er zat Beek tuning op, maar die is er inderdaad afgehaald net voor de verkoop herinner ik me nu. Er was 1 of andere sensor van 600 euro kapot en die kon alleen geprogrammeerd worden met verwijdering van de tuning. Het zou wel vervelend zijn als er voor de tuning voor de tweede keer betaald moest worden.edwin-s schreef:Ok, idd vreemd! Nick vertelde juist tegen mij dat de vorige320d touring schreef:
Wat vreemd, de auto had al tuning van Beek toen wij hem verkocht hebben aan Nick, was die weer verwijderd dan ?
Eigenaar hem had laten chippe en vervolgens er weer af laten halen
Omdat ze de mini niet lekker vonden rijden met de tuning?!?!

Dus Nick zijn verhaal klopt idd gewoon dat jullie het hadden laten verwijderen weer?
Maakt me verder ook niet uit hoor hoe of wat!

Have a nice day
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
1. de snelheid wordt sowieso uit de GPS gemeten als je ingebouwde navigatie hebt. En dan heb je op de bank dus snelheid 0 terwijl je vol gas rijdt. Ik weet niet of Jan ingebouwde navi heeft of een "externe".
2. de snelheid wordt mogelijk gemeten op de achterwielen en niet voorwielen. Achterwielen staan stil.
Twee mogelijke redenenparklaneworks schreef:Dat zijn goeie vragen ! Heb alleen helaas het antwoord nietlouisvdd76 schreef:Heerlijk Jan!
Waarom hoor ik geen kallen....!
1. de snelheid wordt sowieso uit de GPS gemeten als je ingebouwde navigatie hebt. En dan heb je op de bank dus snelheid 0 terwijl je vol gas rijdt. Ik weet niet of Jan ingebouwde navi heeft of een "externe".
2. de snelheid wordt mogelijk gemeten op de achterwielen en niet voorwielen. Achterwielen staan stil.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors